6/21/2017

DERMALOGICA DAILY SUPERFOLIANT - PUDER EKSFOLIUJĄCY, KTÓRY CHRONI SKÓRĘ PRZED STARZENIEM

Od jakiegoś czasu bardzo popularne w codziennej pielęgnacji stają się pudry oczyszczające. Do swojej oferty wprowadza je coraz więcej marek. Moje pierwsze spotkanie z tego typu produktem miało miejsce kilka lat temu i była to marka YASUMI. Dlatego też tym bardziej ucieszył mnie fakt, że jedna z moich sprawdzonych firm kosmetycznych DERMALOGICA również wprowadziła taki kosmetyk. Stosuję codziennie od kilku dobrych tygodni i dziś postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią na jego temat. Jesteście ciekawi, jak sprawdza się Daily Superfoliant



O produktach DERMALOGICA pisałam już wielokrotnie. Choć nie jest to marka ogólnie dostępna, jest ona godna zainteresowania. Tworzy świetne jakościowo kosmetyki, z ciekawymi substancjami aktywnymi, na wysokim profesjonalnym poziomie. Wiele kobiet, które postanowiły spróbować owe produkty sięgają po nie do dnia dzisiejszego. Ja także się do nich zaliczam. 

Podobne posty DERMALOGICA:



Daily Superfoliant to wysoce aktywny puder złuszczający, który pozostawia skórę niezwykle gładką, a składniki aktywne niwelujące skutki zanieczyszczeń powietrza pomagają eliminować plamy i przebarwienia, zapobiegają powstawaniu zmarszczek oraz wyrównują nierównomierny koloryt skóry. 

W tym produkcie znajdziemy aktywny węgiel Binchotan, który przyciąga oraz łączy się z dodatnio naładowanymi toksynami, wspomagając usuwanie osiadających na skórze zanieczyszczeń oraz stymulując proces odnowy komórkowej. Dodatkowym składnikiem jest Niacynamid o właściwościach przeciwzapalnych i przeciwutleniających, dzięki czemu pomaga on zapobiegać oznakom starzenia się skóry. Muszę również wspomnieć o kompleksie antyadherencyjnym ( czerwone algi, ekstrakt z owoców Tara ), który pomaga zachować naturalną barierę ochronną skóry, pełniąc nieokluzyjną siatkę cząsteczkową hamującą penetrację i przyczepność substancji zanieczyszczających środowisko. 


Proszek znajduje się w plastikowej butelce o pojemności 57 g i przydatności od otwarcia 24 miesięcy. Dodatkowym atutem jest dołączona ulotka informacyjna, na której znajduje się instrukcja użycia pudru w trzech prostych krokach ( forma rysunków z opisami ). Widać, że marka dba o każdy szczegół! 

Cena - 299,00 zł 


Jak stosujemy?

Po oczyszczeniu skóry należy nałożyć Daily Superfoliant wielkości połowy łyżeczki do herbaty na wilgotne dłonie i pocierając je o siebie tworzymy kremową, puszystą pianę. Następnie nakładamy ją na twarz kolistymi ruchami, omijając okolice oczu. Delikatnie masujemy skórę przez minutę, po czym dokładnie płuczemy ciepłą wodą. Preparat możemy stosować codziennie, ale ważne by w tym czasie używać filtry z wysoką ochroną przeciwsłoneczną! 

Co jeszcze zawiera skład kosmetyku? 

Mamy tu mikrokrystaliczną celulozę, sodę oczyszczoną, kwas jabłkowy, silikę, tlenek magnezu, wyciąg z ryżu, niacynamid, olejek pomarańczowy, wyciąg z imbiru, olejek lawendowy, wyciąg z alg, olejek cytrynowy, olejek rozmarynowy, olejek szałwiowy, kwas mlekowy, papainę, puder ryżowy, kwas kokosowy i wiele innych substancji aktywnych!!! 


Konsystencja Daily Superfoliant to rzeczywiście szary proszek bez zapachu, który po zmieszaniu z wodą zmienia się w kremową pianę. Lekko wyczuwamy ścierające drobinki, choć wydaje mi się, że jest to kwestia rozpuszczenia ich podczas połączenia z wodą, a nie osobny składnik, który ma dodatkowo złuszczać. 

Sam zabieg nie sprawia żadnych problemów. Producent zaleca stosowanie proszku co drugi dzień przy cerze bardzo wrażliwej do momentu, aż przyzwyczai się ona do działania substancji aktywnych. Moja skóra zalicza się właśnie do tego typu, a mimo to nie wystąpiło u mnie podrażnienie, pieczenie czy zaczerwienienie. Od raz stosowałam każdego wieczora i tak jest do dziś. 

Zauważyłam dogłębne oczyszczenie już po pierwszym zastosowaniu. Skóra nie była ściągnięta, a wyglądała na zdrową. Po około dwóch tygodniach codziennego użycia zwróciłam uwagę na poprawę w jakości cery. Zaskórników było mniej, wyrównał się koloryt i co ciekawe, preparaty które aplikowałam po oczyszczeniu skóry szybciej się wchłaniały. 

Ciężko jest mi stwierdzić, czy Daily Superfoliant chroni przed działaniem szkodliwych substancji. Jedno wiem na bank, w dużym mieście, gdzie smog pojawia się coraz częściej taka ochrona to must have każdej z nas. Jeśli myślicie o pięknej i zdrowiej cerze, pomyślcie też o jej dobrym oczyszczaniu, pielęgnacji i zabezpieczeniu. Dziś wysoki filtr to nie wszystko. Tu z pomocą przychodzi DERMALOGICA


XOXO

2 komentarze:

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION