10/25/2017

J. SZWEDO " REHABILITACJA PO OPERACJACH ESTETYCZNYCH" - PORADNIK DLA PACJANETÓW

Nie trzeba mnie długo przekonywać do przeczytania książki. Uważam, że jest to najlepsza rzecz, jaką możemy dla siebie zrobić. Jedni lubią kryminały, inni dramaty i powieści, a ja znów podręczniki i poradniki. Wszystkie pozycje, które przekazują interesującą wiedzę i coś wnoszą do mojego życia. A ponieważ jestem kosmetologiem i ciągle się kształcę tytułowa książka to coś specjalnie dla mnie. I pewnie teraz zadacie mi pytanie: czy myślę o jakiejś operacji estetycznej? Otóż nie. Zaciekawił mnie tytuł, a tym bardziej zawartość.... 



Autorem książki jest Jacek Szwedo, dr nauk medycznych i ceniony fizjoterapeuta. Co ciekawe, stworzył on autorski program fizjoterapii po operacjach estetycznych i praktykował w Klinice Chirurgii Plastycznej Dr Szczyta. Jest on również autorem wielu publikacji oraz wystąpień naukowych i popularnonaukowych. Duża wiedza poparta praktyką to jest coś co uwielbiam w ludziach i z przyjemnością zapoznaję się z tym, co chcą przekazać. 

Książka rozpoczyna się przedmową, ale nie zabrakło w niej i podziękowań. Mamy tu podział na dwie ważne części. Pierwsza dotyczy postępowania przed operacją oraz po. Druga część opisuje wybrane operacje plastyczne w każdym detalu. Czysto i przejrzyście. Dokładnie tak, jak powinien być przygotowany dobry poradnik dla pacjenta poszukującego odpowiedzi na najważniejsze pytania. 

"Na rynku wydawniczym brakuje rzetelnego źródła informacji dla osób rozważających poddanie się zabiegom chirurgii estetycznej. Są one często zmuszone do korzystania z nieweryfikowanych źródeł informacji, takich jak internet czy nieprofesjonalne czasopisma... "

Zacznę od tego, że kilkanaście lat temu interesowałam się operacją powiększenia piersi oraz plastyką moich uszu. Rzeczywiście szukałam na ten temat informacji głównie w sieci. Spotkałam się wieloma pozytywnymi i negatywnymi wypowiedziami, ale brakowało mi w tym rzetelnych opisów itp. Nurtowały mnie również pytania, na które do dnia dzisiejszego nie znalazłam odpowiedzi. Nie miałam też do kogo się zwrócić i tym bardziej cieszy mnie fakt, że powstał taki poradnik jak ten. 

W pierwszej części znajdziemy zagadnienia teoretyczne związane z operacjami estetycznymi. Autor doradza w kwestii podjęcia właściwej decyzji o zabiegu, jak się do niego przygotować, czego się spodziewać, na co zwrócić szczególną uwagę i czym się nie przejmować. Świetna część książki i bardzo przydatna. Dlaczego? Bo podczas pierwszej wizyty u specjalisty bywa, że zapominamy o wielu istotnych dla nas sprawach. Jesteśmy podekscytowani i w przypływie emocji pytania wypadają nam z głowy. Dzięki właśnie tak przygotowanemu poradnikowi mamy dwa w jednym. 

W drugiej części książki znajdziemy informacje związane już z konkretnymi operacjami. Szczegółowe opisy, zdjęcia, porady, zabiegi i pielęgnacja. Wszystko to, co powinna wiedzieć każda osoba podejmująca decyzję o zabiegu. Bardzo podobają mi się porady z zakresu czynności, które pacjenci mogą wykonywać w domu. Bazują one na najnowszych zdobyczach z zakresu biofizyki, fizjoterapii, chirurgi i pielęgniarstwa. 


" Publikacja jest napisana jasnym, zrozumiałym językiem, a treść poparta badaniami naukowymi i wieloletnimi obserwacjami autora... "

Nic dodać, nic ująć. Świetnie wydany poradniki. Zdjęcia oraz rysunki wzbogacają książkę, a przejrzysty system podawania ważnych informacji sprawia, że bez problemów jesteśmy w stanie zaufać autorowi w przekazywanych informacjach. Cieszę się ogromnie, że owa pozycja wpadła w moje ręce. Zdobyłam wiedzę i polecam każdej osobie, która zastanawia się nad operacją plastyczną. Godny uwagi poradniki!!!! 


XOXO

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że taka książka istnieje. Ale fakt, jeśli chodzi o tego typu zagadnienia to lepiej nie szukać informacji w internecie. Sama się zastanawiam nad korektą biustu i myślę, prędzej zaufam takiej lekturze niż wypowiedziom innych pań w internecie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest świetna i warta uwagi. A jeśli myślisz o korekcie biustu to koniecznie musisz ją mieć :)

      Usuń
  2. Takich informacji chciałem się dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę ją zakupić. Jestem przed operacją plastyczną i obawiam się rehabilitacji, ponieważ są to bardzo ciężkie ćwiczenia, a rehabilitacja w domu rodzinnym w Łodzi nie będzie prosta :/

    OdpowiedzUsuń
  4. www.infraline.pl - korzystałem i gorąco poleca. Fachowcy, którzy wiedzą jak w dobrej cenie stworzyć iście królewskie SPA.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w okolicy najlepszym miejscem jest http://rehapro.com.pl. Mają najlepszych rehabilitantów, którzy bardzo fajnie troszczą się i zajmują się każdym pacjentem. Jeśli macie jakieś problemy, to polecam wam zgłosić się właśnie do nich.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION