6/27/2018

TONIKI DO CERY MIESZANEJ I TŁUSTEJ - MOJE HITY!

Jeszcze kilka lat temu kobiety sporadycznie sięgały po toniki. Spotkałam się również z tym, że używały je w nieodpowiedni sposób, np. do zmywania makijażu. Przez lata blogowania, ale i podczas mojej pracy usłyszałam wiele na temat toników. Zbędny kosmetyk! Nic nie daje! Powoduje ściągnięcie! Skóra po nim piecze! Ma w składzie alkohol, a to samo zło itd. Jednak staram się Was przekonać już od jakiegoś czasu, że tonik to must have w naszej codziennej pielęgnacji. Jeśli dobierzemy go zgodnie z typem naszej skóry to przy regularnym stosowaniu zauważymy pozytywne zmiany. I właśnie, jako posiadaczka cery mieszanej przetestowałam ogromną ilość toników w moim życiu. Znalazłam perełki, które dziś mogę Wam przedstawić. Jesteście gotowi poznać moje hity?





Estee Lauder Nutritious Micro-Algae Pore Minimalizing Shake Tonic

Na początek kosmetyk, do którego regularnie wracam i będę wracać. Jest to tonik zwężający pory, który posiada bardzo ciekawy skład. Znajdziecie w nim między innymi wyciąg z ogórka, wyciąg ze szparagów, chlorellę, wyciąg z żeńszenia, glicerynę, wyciąg z echinacei, fermenty drożdżowe, wyciąg z rumianki, wyciąg z alg morskich, spirulinę, biotynę, kofeinę, mikę, czy dwutlenek tytanu. 

Tonik posiada bardzo ciekawą, dwufazową konsystencję i przed użyciem musicie dobrze nim wstrząsnąć. Pachnie lekko ogórkowo i ma zielony kolor. Stosuję go codziennie rano w mojej pielęgnacji i nigdy nie zauważyłam, by pojawiło się uczucie ściągnięcia czy pieczenie. Wręcz odwrotnie. Już po kilku użyciach zwrócicie uwagę na zmniejszone pory, a to jest ogromny plus owego preparatu. 




Evree Tonik Hamamelisowy do twarzy

Drugi tonik to również dobrze sprawdzony przeze mnie preparat hamamelisowy, który ma niwelować rozszerzone pory i zmniejszać nadprodukcję sebum. Jego skład w stosunku do poprzednika jest znacznie krótszy. Mamy tutaj wyciąg z oczaru, panthenol jak i glicerynę. Niemniej jednak jeśli chodzi o półkę drogeryjną i kosmetyki w niskiej cenie to ten tonik mogę Wam spokojnie polecić. 





NUXE AQUABELLA Tonik - esencja do twarzy

Czas na nowość i perełkę, którą odkryłam stosunkowo niedawno. Marka NUXE wypuściła na rynek nową serię specjalnie przygotowaną do cery mieszanej i tłustej. A tonik zabrałam się w pierwszej kolejności i muszę powiedzieć WOW! Piękny kwiatowo - ogórkowy zapach, który umila nam codzienną pielęgnację. W składzie mamy 93 % składników pochodzenia naturalnego jak biała lilia wodna, kwas hialuronowy, owies, nasturcję czy zieloną soczewicę. Do stosowania o każdej porze dnia. Skóra po jego użyciu jest odświeżona, nawilżona i miękka, a przy regularnym stosowaniu również zauważycie zmniejszenie porów skórnych. 




YONELLE Yoshino Pure & Care Esencjonalny tonik kojący 

I na zakończenie ostatni już tonik, który będzie wspaniały dla każdego typu skóry. Koi, odświeża, łagodzi, nie powoduje ściągnięcia. Pachnie przepięknie! Delikatnie nawilża i nie zawiera w składzie alkoholu, a między innymi glicerynę, panthenol, trehalozę, mocznik, kwas hialuronowy, ekstrakt z kwiatów Yoshino itd. 


*** 

Pamiętajcie, że tonik spełnia w pielęgnacji bardzo ważną rolę. Przede wszystkim reguluje pH skóry, które zmienia się po zastosowaniu produktów do demakijażu i wodzie. Jeśli zapomnimy o tonizacji mogą pojawić się podrażnienia, zaczerwienienia czy szczypanie po nałożeniu kolejnych kosmetyków. Tonik to obowiązek i warto korzystać z niego wieczorem, jak i rano! 

Dajcie koniecznie znać, czy stosujecie toniki i po jakie marki sięgacie? A może znacie lepsze kosmetyki niż te, które dziś wymieniłam?

Może Cię zainteresować: 

Kosmetyki na rozszerzone poryhttps://cococollection.blogspot.com/2019/05/kosmetyki-na-rozszerzone-pory-czy-daja.html

Maski i peelingi oczyszczającehttps://cococollection.blogspot.com/2018/06/maski-oczyszczajace-i-peelingi.html

Dwa świetne płyny złuszczające z kwasamihttps://cococollection.blogspot.com/2018/09/pyn-zuszczajacy-clinique-vs-tonik.html

XOXO

COCO COLLECTION - o mnie

Cześć, mam na imię Anita i oprowadzę Cię po świecie kosmetyków. 
Z zawodu jestem kosmetologiem i od dawna interesuję się skórą, dobrze dobraną pielęgnacją, ale też kosmetykami. Lubię testować nowości i sprawdzać ile z obietnic producenta rzeczywiście jest prawdą. 
Na moim blogu znajdziesz nie tylko recenzje i opinie o kosmetykach. Jest tutaj znacznie więcej: 
Czy Wiesz - kategoria dotycząca wielu ciekawostek z dziedziny kosmetyki oraz kosmetologii. 
Porady - jako kosmetolog radzę w doborze odpowiednich kosmetyków, jakie kroki w pielęgnacji wykonywać, ale też jakie skuteczne zabiegi stosować. 
Prywatnie - ciekawostki z życia blogerki. 


Jeśli jeszcze Ci mało koniecznie sprawdź mój Instagram oraz kanał na You Tube - COCO COLLECTION

15 komentarzy:

  1. nie wyobrażam sobie pielęgnacji bez użycia toniku, też mam cerę mieszaną i wszystkie wymienione pasowałyby do niej, chyba zdecyduje się na Yonelle ze względu na ogromną pojemność i zamiłowanie do marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie spróbuj ten tonik Yonelle. Będziesz zadowolona :)

      Usuń
  2. Mam ogromną ochotę przetestować tonik z Nuxe, bardzo lubię ich kosmetyki.
    Polecam też tonik firmy KOI:) oraz esencje z firmy Blithe:)
    Jestem ciekawa Twojego zdania na temat srebra koloidalnego w charakterze toniku? Czy miałaś jakieś doświadczenia w tej kwestii? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miałam takie doświadczenie i wypowiem się już za jakiś czas na ten temat ;)

      Usuń
  3. Nigdy nie mogę stacjonarnie trafić na ten hamamelisowy tonik Evree. Chyba będę musiała go zamówić. Obecnie używam tego Nuxe i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że rzadko pojawia się w sklepach i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane!

      Usuń
  4. Nigdy nie zapominam o toniku w pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawił mnie produkt Nuxe :)
    kiedyś nie przywiązywałam wagi do toniku i często pomijałam ten krok w pielegnacji, od jakiegoś czasu jednak zmieniłam swoje podejście i moja skóra jest mi za to wdzięczna :)
    bardzo polubiłam się z tonikiem marki Ziaja seria Liście Manuka, zużywam już 2 bądź 3 opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że zmieniłaś podajcie, bo jak sama widzisz Twoja skóra jest Ci za to wdzięczna. Ja niestety nie mogę używać tego toniku, bo strasznie mnie piecze po nim skóra :(

      Usuń
  6. Bardzo podobał mi się wpis o tonikach, jak dla mnie szkoda tylko że nie ma zdjęć ;) ale chętnie wypróbuję te toniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Evree Tonik Hamamelisowy do twarzy uwielbiam, używam, dla mnie the best :D

    OdpowiedzUsuń
  8. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION