11/29/2019

GUINOT - PROFESJONALNE KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI W DOMU

O marce GUINOT pisałam jakiś czas temu na blogu i jak już doskonale wiecie mamy tutaj nie tylko profesjonalne zabiegi, ale również ciekawe preparaty do pielęgnacji domowej i zabiegowej. Wspominałam Wam również, że opowiem nieco więcej o kosmetykach, które stosuję od jakiegoś czasu. Czas na recenzję i przedstawienie Wam owych produktów... 






GUINOT AGE LOGIC EYE MASK - maska w płacie na okolicę oczu? 

O tak, jako wielka miłośniczka masek w płacie nie mogłam się powstrzymać przed wypróbowaniem podobnego rozwiązania, ale na okolicę oczu. I co? To był strzał w dziesiątkę. Producent obiecuje nam potrójne działanie redukujące widoczne oznaki starzenia, jak i zmęczenia skóry wokół oczu. Sam płat jest bardzo mocno nasączony i dobrze wycięty. Od chwili jego nałożenia czujemy ukojenie oraz dobre nawilżenie. Co ciekawe, producent zaleca aplikację maski na 8 minut, jednak po upływie tego czasu płat nadal jest mokry i spokojnie można jeszcze chwilę potrzymać go na skórze. U mnie to trwa około 15 minut. 

Po zdjęciu maski skóra jest intensywnie nawilżona, a nawet odczujecie efekt delikatnego liftingu. No oczywiście, jeśli chodzi o skórę dojrzałą to ten rezultat będzie mniej widoczny, ale ... Jak tylko serum się wchłonie zwrócicie uwagę, że okolica oczu jest ładnie rozświetlona, zdrowa i wypoczęta. Bardzo fajne rozwiązanie przed jakimś większym wyjściem lub też jako dodatkowa pielęgnacja wspomagająca. W składzie ogromna ilość substancji aktywnych. Warto pomyśleć o tych maskach w płacie ;) 




GUINOT LONGUE VIE CORPS BODY CREAM - krem ujędrniający i regenerujący do ciała 

Kolejny preparat to tym razem coś do ciała. No słuchajcie, skoro mam już 36 lat to czas najwyższy działać przeciwzmarszczkowo i ujędrniająco nie tylko na skórę twarzy, ale i na skórę mojego ciała. I tutaj z pomocą przychodzi mi krem, który według producenta ma intensywnie napinać, regenerować, ujędrniać i sprawiać, że skóra będzie miękka oraz gładka. Czy tak rzeczywiście się dzieje? 

Zacznijmy może od tego, że krem zamknięty jest w miękkiej tubie o pojemności 200 ml, przez co też nie ma absolutnie żadnego problemu z aplikacją. Konsystencja preparatu to lekka, kremowa formuła o delikatnym brzoskwiniowym zabarwieniu i przyjemnym zapachu. Jeśli chodzi o sam aromat to przypomina on profesjonalne kosmetyki zabiegowe. Nie jest intensywny i nie utrzymuje się też długo na skórze. 

Balsam bardzo szybko się wchłania. Nie pozostawiam smug, nie roluje się na skórze, nie powoduje podrażnienia itd. Co znajdziemy w składzie? Emolienty, a wśród nich glicerynę czy skwalan. Są też roślinne ekstrakty, kwasy, niacynamid, glutation, arginina, adenozyna, biotyna, czy ogromna lista aminokwasów. Oczywiście są i polimery, konserwanty oraz zapachy. 

Stosuję krem od kilku tygodni i widzę, że moja skóra jest w dobrym stanie. Po pierwsze nie ma mowy o przesuszeniu. Jest miękka i gładka. Czy pojawiło się ujędrnienie? Nie chcę Wam obiecywać jakiś kokosów i wciskać - tak! jak najbardziej. A dlaczego? Bo ja nie mam jeszcze problemu z jędrnością skóry ciała, ale tak jak wspomniałam wcześniej zależy mi na prewencji. Dlatego też owy preparat jest dla mnie świetnym rozwiązaniem i stosując regularnie takie kosmetyki dopiero za kilka lat będę mogła ocenić jędrność skóry. Pamiętajcie jednak, iż podczas stosowania tego typu produktów bardzo ważna jest też odpowiednia dieta czy ruch. U mnie z dietą ciężko, bo kocham jeść, ale za to siłownia 3 razy w tygodniu to obowiązek ;) 

POLECAM POCZYTAĆ: HISTORIA MARKI GUINOT

Zapytacie, gdzie można kupić kosmetyki GUINOT? Przede wszystkim w salonach, które współpracują z marką. To są produkty profesjonalne do użytku domowego, więc jeśli coś Was interesuje to koniecznie sprawdźcie, czy w Waszej okolicy jest jakiś salon, który działa na GUINOT. Warto i gorąco Wam polecam. 

XOXO 

autor tekstu - kosmetolog, blogerka, vlogerka Anita Kobus
To nie jest post sponsorowany! 

COCO COLLECTION - o mnie

Cześć, mam na imię Anita i oprowadzę Cię po świecie kosmetyków. 
Z zawodu jestem kosmetologiem i od dawna interesuję się skórą, dobrze dobraną pielęgnacją, ale też kosmetykami. Lubię testować nowości i sprawdzać ile z obietnic producenta rzeczywiście jest prawdą. 
Na moim blogu znajdziesz nie tylko recenzje i opinie o kosmetykach. Jest tutaj znacznie więcej: 
Czy Wiesz - kategoria dotycząca wielu ciekawostek z dziedziny kosmetyki oraz kosmetologii. 
Porady - jako kosmetolog radzę w doborze odpowiednich kosmetyków, jakie kroki w pielęgnacji wykonywać, ale też jakie skuteczne zabiegi stosować. 
Prywatnie - ciekawostki z życia blogerki. 


Jeśli jeszcze Ci mało koniecznie sprawdź mój Instagram oraz kanał na You Tube - COCO COLLECTION

3 komentarze:

  1. Ciekawe kosmetyki. Najbardziej chyba sposobał mi się krem ujędrniający :)

    Pozdrawiam,
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie tymi produktami, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i jakościowe kosmetyki. Uważam, że jeśli chcemy uzyskać maksymalny efekt, to warto z nich skorzystać.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION