4/01/2014

LILY LOLO Clementine Mineral Blush - róż mineralny

Jakiś czas temu prezentowałam Wam mineralny rozświetlacz marki LILY LOLO. Dziś chcę Wam pokazać mineralny róż. Muszę przyznać, że coraz bardziej przekonuję się do "kolorówki" w tej formie, choć na początku byłam troszkę sceptyczna. Obawiałam się, że nakładanie tego typu kosmetyków może sprawiać problemy, a jednak NIE! Dziś już wiem, jak przyjemnie i z jaką łatwością można zrobić codzienny makijaż w kilka minut...

 
Róż mineralny do pięknego podkreślania policzków.
Posiada lekką, jedwabistą konsystencję, która idealnie rozprowadza się na skórze i utrzymuje przez wiele godzin. Nadaje się do subtelnego cieniowania policzków oraz modelowania kształtu twarzy.
Idealny dla wszystkich typów karnacji.
 
 
Nie zawiera drażniących substancji chemicznych, nanocząsteczek, parabenów, konserwantów, tlenochlorku, talku, czy syntetycznych substancji zapachowych.
Naturalny i delikatny, w 100% naturalny.
Daje subtelne wykończenie, a bardziej intensywny efekt można uzyskać nakładając kilka warstw.
 
Skład:
 
 
Znajdziemy tu mikę, tlenki żelaza, dwutlenek tytanu, karmin, ultramarines - naturalny barwnik.
 
 
 
Róż zamknięty jest w eleganckim opakowaniu i dodatkowo posiada sitko!
Pojemność to 3 g w 20 ml słoiczku.
Przydatność od otwarcia - 24 miesiące.
Cena: 42,90 zł
 
Do jego aplikacji najlepiej sprawdzi się pędzel do różu, ale producent poleca również alternatywną aplikację przy pomocy wacika kosmetycznego!
 
 
 
Róż jest bardzo dobrze, drobno zmielony i nie posiada żadnych brokatowych drobinek.
Kolor w odcieniu brzoskwiniowo - różowym, dodam nawet iż przypomina bardziej koralowy.
Przepiękny!
Nie posiada zapachu, nie pyli się, nie podrażnia.
Podoba mi się w nim to, iż podczas aplikacji można go łatwo stopniować i co najważniejsze nie robi mało estetycznych plam.
Daje satynowe wykończenie, naturalne i jedwabiste, czyli takie jak gwarantuje nam producent.
Utrzymuje się na skórze przez wiele godzin, co również bardzo mi pasuje!
No i jest niesamowicie wydajny!!!
Wystarczy odrobina na podkreślenie policzków i myślę, że pozostanie ze mną na całe 2 lata ;)
Mogę spokojnie go Wam polecić i przyznam się, że kuszą mnie też inne róże marki LILY LOLO.
Zdecydowanie nie będzie to mój ostatni produkt w kolekcji!!!
 
Ten i inne kosmetyki LILY LOLO znajdziecie na stronie:
 
 
XOXO

8 komentarzy:

  1. śliczny kolor i boskie są te nowe opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej marki nigdy nie używałam , ale produkt ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te nowe opakowanka :D A róż prześliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. Mam dwa róże mineralne z Loreala i uwielbiam efekt jaki dają. Taki mega subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, świeży i subtelny! Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION