4/20/2015

BATISTE Dry Shampoo EDEN - sugar melon & honeysuckle

Co zrobić, gdy bardzo się nam śpieszy i nie możemy umyć włosów? A może na drugi dzień po umyciu nasze włosy nie wyglądają już tak ładnie i świeżo? Oczywiście, najlepiej sięgnąć po suchy szampon!!! Tej marki chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. BATISTE to jeden z najlepszych, jak nie najlepszy na rynku właśnie suchy szampon. W chwili obecnej możemy spotkać wiele jego wersji zapachowych, a ja przedstawię Wam dziś zupełną nowość.




Natychmiast odświeża włosy bez użycia wody, absorbuje sebum i zanieczyszczenia oraz sprawia, że włosy są puszyste, jedwabiście miękkie i uniesione u nasady.

Jak używamy?

Stosujemy na suche, świeże lub "wczorajsze" włosy. Rozpylamy produkt u nasady włosów z odległości ok. 30 cm. Następnie musimy go wmasować, aż biały proszek stanie się niewidoczny.
Wyjątkowa formuła oparta na skrobi ryżowej nie wymaga wyczesywania. Jeśli przesadzimy z ilością nałożonego szamponu, pozbędziemy się go, masując suchym ręcznikiem lub wyczesując gęstą szczotką.

BATISTE nałożony zaraz po umyciu i wysuszeniu przedłuży czas do następnego mycia. Użyty na tłustych włosach przywróci im świeżość ( do 24 godzin ).


Ta piękna, kolorowa butelka skrywa w sobie 200 ml produktu. Posiada wygodny rozpylacz, a co najbardziej mi odpowiada to zapach tego szamponu.
Co ważne, kosmetyki BATISTE nie są testowane na zwierzętach i nadają się również dla wegan.
Dostępne w sklepach produkty to gama podstawowa zawierająca wersje: Fresh, Tropikal, Oriental, Cherry i Blush. Są jeszcze wersje wzbogacone: dodające objętości, z dodatkiem koloru, pielęgnacyjne, a także podróżne mini szampony.

Skład:


Nie znajdziemy tu parabenów, SLS, soli aluminium i innych detergentów. Mamy natomiast alkohol, związki zapachowe, linalol, skrobię ryżową, itd.

1. Jak wspomniałam już wyżej oprócz pięknego opakowania szampon posiada niesamowity zapach. Jest to połączenie melona z wiciokrzewem. Dla mnie najpiękniej pachnąca wersja, a jej stosowanie to sama przyjemności. Po prostu zakochałam się!!! Słodki, ale też owocowy, niczym przepiękne perfumy. Dodatkowo aromat ten pozostaje we włosach przez jakiś czas i to również bardzo mnie cieszy!
2. Chyba nie muszę rozwodzić się tu na temat działanie szampon. Nie jest to wersja wzbogacona o składniki podtrzymujące kolor, czy inne składniki pielęgnacyjne. Nie mniej jednak fantastycznie radzi sobie w każdej sytuacji.
3. To, co uwielbiam w BATISTE to, iż znienawidzony przeze mnie biały proszek bardzo szybko znika z włosów. Jest niewidoczny, a przy ciemnych włosach to bardzo ważne! Chyba żadna z nas nie chce wyglądać na starszą babcię z "siwymi kłakami" hahaha
4. Kolejny plus - suche szampony tej marki stają się coraz bardziej dostępne. Możemy kupić je nie tylko sklepach internetowych, jak już i w stacjonarnych. A cena? To zależy właśnie od miejsca, gdzie kupujemy!

***

Będę z Wami szczera - nie wyobrażam sobie dnia bez tej wersji zapachowej. Mam ogromną nadzieję, że pozostanie na stałe w sklepach. Uwielbiam ten aromat w moich włosach, jak oczywiście też działanie szamponu. A jeśli tak, jak ja przepadacie za BATISTE to koniecznie musicie sprawdzić wersję EDEN i to, jak pachnie raj!

XOXO

20 komentarzy:

  1. Moim nr 1 w zapachach jest ten wiśniowy, panterka też jest niczego sobie ;) Ale chętnie wypróbuję Eden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię ten wiśniowy, ale eden pobił go na głowę ;)

      Usuń
  2. Jak nigdy nie byłam przekonana do suchych szamponów mimo wielu pozytywnych opinii tak ostatnio wychodząc rano,po nocy z gorączką gdzie włosy wyglądały na nie myte przez tydzień żałowałam że nic takiego w domu nie mam.Chyba w końcu się skuszę i wypróbuję jeden z tych szamponów właśnie Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam kupic na początek małą podróżną wersję na wypróbowanie :)

      Usuń
  3. Mmmm melonowy :)) Gdyby nie fakt, że nie lubię szamponów Batiste, to od razu bym zakupiła produkt o takim zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie wypróbować. Uwielbiam ich szampony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dopiero odkrywam zalety suchych szamponów i muszę przyznać, że Batiste spełnia moje oczekiwania. Ja mam akurat wersję klasyczną, ale doskonale spełnia swoje zadanie odświeżając włosy gdy rano nie chce mi się ich myć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Suchy szampon to super alternatywa do ciągłego mycia włosów :)

      Usuń
  6. Ja mam i stosuję to jest hit polecam Ola z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej wersji nie miałam, póki co używałam wersji podstawowej (fresh zdaje się), wiśniowej i z dodatkiem lakieru. Wiśniowa to zdecydowanie mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nie miałam nigdy Batiste....

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie wróciłam z zakupów z hebe i kupiłam tą wersję :D Mój wzrok przyciągnęło opakowanie! Jest przecudne! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION