6/24/2021

SKINTRA LIGHT YOUR SKIN SERUM Z WITAMINĄ C I KWASEM FERULOWYM

Wiem, że uwielbiacie witaminę C tak samo jak ja. Często też dopytujecie mnie o różne kosmetyki, które ją zawierają. Serum to najfajniejsze rozwiązanie ze względu na wysokie stężenia tego składnika oraz jego aktywność. Dlatego też dziś przedstawię Wam preparat, który stosuję od kilku dobrych tygodni, ale jest też jest on nowością wśród marek kosmetycznych...

SKINTRA LIGHT YOUR SKIN - serum z witaminą C 20% i kwasem ferulowym - co nam obiecuje producent? 

Mamy tutaj rozświetlająco - rozjaśniające serum, które posiada kompleks antyoksydantów, czyli witaminę C w 20% stężeniu, witaminę E znaną jako witaminę młodości, ale też kwas ferulowy oraz kwas hialuronowy. Wiemy również, że preparat jest przeznaczony do wszystkich typów cery, a szczególnie dla osób ze skórą poszarzałą, o nierównym kolorycie i pierwszymi oznakami starzenia. Serum ma pH ok. 2,2. 


Ok, to zerknijmy sobie na początek na skład LIGHT YOUR SKIN. 

Zaczynamy od bazowej wody, a następnie widzimy witamina C w postaci kwasu askorbinowego, humektant, emulgator, rozpuszczalnik, łagodzący panthenol, kwas ferulowy, witamina E, kwas hialuronowy, konserwant i konserwant. Nic więcej, prosty skład. Zero substancji kontrowersyjnych, to co najważniejsze i najbardziej aktywne w składzie. Jak dla mnie super. 

Źródła: 

https://www.kosmopedia.org/encyklopedia/propylene-glycol/

https://www.kosmopedia.org/encyklopedia/polysorbate-20/

https://www.kosmopedia.org/encyklopedia/ethoxydiglycol/

https://www.kosmopedia.org/encyklopedia/dehydroacetic-acid/

https://www.kosmopedia.org/encyklopedia/benzyl-alcohol/

Jeśli chodzi o witaminę C to mamy tutaj kwas askorbinowy, który poprawia koloryt skóry, redukuje wolne rodniki, a co za tym idzie spowalnia proces starzenia się skóry i działa przeciwzapalnie. Ta forma witaminy C niestety nie jest stabilna dlatego też producent poszedł o krok dalej i do formuły dodał kwas ferulowy, by właśnie stabilizować witaminę C i E oraz potęgować ich działanie. Dodam jeszcze, że witamina C zapobiega powstawaniu zaskórników, zmniejsza rumień posłoneczny, zwiększa jędrność skóry. Jest nieoceniona w pielęgnacji każdego typu cery i warto z niej korzystać. 

Jakie efekty możemy osiągnąć stosując to serum z witaminą C? 

Przede wszystkim ze względu na wysokie stężenie witaminy C osiągniemy rozjaśnienie i rozświetlenie skóry, a także wyrównanie kolorytu, usunięcie ziemistości czy nawet delikatnych przebarwień. Podziałamy oczywiście przeciwzmarszczkowo, jak i na zwiększenie jędrności oraz elastyczności skóry. 

Jak należy stosować LIGHT YOUR SKIN? 

Producent zaleca, by aplikować serum na oczyszczoną i stonizowaną skórę twarzy, szyi oraz dekoltu. W tym celu wystarczy od 4 do 5 kropli serum. I na tym etapie możemy zakończyć pielęgnację lub też nałożyć nasz ulubiony krem. Na opakowaniu mamy jeszcze informację, by nakładać serum w wieczornej pielęgnacji omijając okolicę oczu 1-4 razy w tygodniu. UWAGA! Po otwarciu tego kosmetyku nie przechowujemy go w lodówce, gdyż możemy spowodować jego krystalizację. Dodam również, iż producent zaleca wykonanie próby uczuleniowej przed pierwszym użyciem oraz zwraca uwagę na stosowanie wysokich filtrów SPF w ciągu dnia. 


Opakowanie, konsystencja, przydatność serum SKINTRA.

I tutaj warto zwrócić uwagę, że formuła serum zamknięta jest w szklanej ciemnej butelce o pojemności 30 ml, wyposażonej w wygodną pipetę. Przydatność od otwarcia to 3 miesiące. 

Konsystencja jest wodna, delikatnie żółta, nie posiada żadnego syntetycznego zapachu choć ma swój naturalny aromat uzyskany przez połączenie wszystkich składników. Aplikuje się ją bez żadnego problemu. Momentalnie się wchłania. Jako posiadaczka skóry wrażliwej wykonałam wcześniej próbę uczuleniową i nic złego się nie działo. Podczas aplikacji na twarz, szyję oraz dekolt nie wystąpiło żadne podrażnienie, zaczerwienienie czy pieczenie. Zapach serum momentalnie ulatnia się ze skóry, więc tutaj też niczego nie musicie się obawiać. 


Moje obserwacje po kilku tygodniach stosowania serum z witaminą C? 

Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku. Jak wspomniałam wyżej moja wrażliwa skóra bardzo go polubiła. Efekt rozjaśnienia i rozświetlenia pojawia się bardzo szybko, choć dla mnie najważniejsze jest działanie przeciwstarzeniowe. W tym wieku trzeba już o tym pamiętać! Nie posiadam przebarwień czy problemów z kolorytem skóry, bo właśnie od lat sięgam po takie preparaty. Witamina C plus SPF to jedne z ważniejszych kroków w pielęgnacji. Tutaj mamy preparat z prostym, ale bardzo fajnym składem. Działanie widoczne szybko. Konsystencja, która sprawdzi się przy każdym typie skóry. Czego chcieć więcej? Ok, to może dodam jeszcze, że cena też jest bardzo atrakcyjna. 39 zł za tak fajny kosmetyk? Co Wy na to? Skusicie się, a może już go znacie? 

SKINTRA LIGHT YOUR SKIN serum dostępne w sprzedaży w sklepie Cosibella.pl pod tym linkiem: https://bit.ly/3x513Ts

autor tekstu: kosmetolog, blogerka, vlogerka Anita Kobus 

COCO COLLECTION - o mnie


Cześć, mam na imię Anita i oprowadzę Cię po świecie kosmetyków. 

Z zawodu jestem kosmetologiem i od dawna interesuję się skórą, dobrze dobraną pielęgnacją, ale też kosmetykami. Lubię testować nowości i sprawdzać ile z obietnic producenta rzeczywiście jest prawdą. 

Na moim blogu znajdziesz nie tylko recenzje i opinie o kosmetykach. Jest tutaj znacznie więcej: 

Czy Wiesz - kategoria dotycząca wielu ciekawostek z dziedziny kosmetyki oraz kosmetologii. 

Porady - jako kosmetolog radzę w doborze odpowiednich kosmetyków, jakie kroki w pielęgnacji wykonywać, ale też jakie skuteczne zabiegi stosować. 

Prywatnie - ciekawostki z życia blogerki. 


Jeśli jeszcze Ci mało koniecznie sprawdź mój Instagram oraz kanał na You Tube - COCO COLLECTION


7 komentarzy:

  1. Zapowiada się znakomicie!!!
    Tylko jedno martwi mnie,że producent nie zaleca stosowania przy skórze naczynkowej?
    Ja miałam już doczynienia z kwasem askorbinowym i nie wywołuje u mnie podrażnień! Może o to chodziło producentowi??
    Do tej pory miałam doczynienia
    z max.15 % stężeniem i teraz zastanawiam się? Tylko cena strasznie kusi i nawet jak by miało podrażniać,to nie ma żalu...😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy kosmetyk, takiego serum jeszcze nie używałam - chyba je zamówię i przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja cera bardzo lubi serum z witaminą C, więc myślę, że byłabym zadowolona z tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamina C jest tym co moja skóra lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę stosować to serum rano? Teraz używam Basiclab nawilżenie i rozświetlenie i robię to właśnie rano

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam serum z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION