6/17/2022

BIELENDA PROFESSIONAL BARRIER RENEW ODŻYWCZY KREM NA DZIEŃ SPF 30

Jeśli lubicie kosmetyki z serii Barrier Renew od marki Bielenda Professional to koniecznie musicie poznać ten odżywczy krem na dzień z SPF 30. Dlaczego? Tego dowiecie się z dzisiejszego posta. Zapraszam do lektury. 




👉🏻 BIELENDA PROFESSIONAL SUPREMELAB BARRIER RENEV - odżywczy krem na dzień SPF 30 

Sezon wysokiego promieniowania w pełni. A jak promieniowanie to od razu przychodzi nam na myśl stosowanie filtrów. I mimo tego, że kremy z SPF powinniśmy stosować przez cały rok, nadal chwytamy po nie w okresie wiosenno - letnim. A szkoda! Bo na rynku jest tyle wspaniałych kosmetyków tego typu. Dziś właśnie przedstawię Wam jeden z nich. Zaintrygował mnie jego skład i od razu zabrałam się za testowanie. Wspominałam Wam również w moich SM, że będzie jego recenzja i koniecznie musicie go poznać. Tak więc zaczynamy od obietnic producenta. 

"Zdrowa bariera skórna to młodszy wygląd, prawidłowe nawilżenie i ochrona przed czynnikami zewnętrznymi. Naruszona - może prowadzić do odwodnienia, szybszego starzenia się skóry, utraty elastyczności, podrażnień, a nawet trądziku. Nasz krem jest idealny do stosowania na dzień - zapewnia nawilżenie, odżywienie, a także codzienną ochronę nie tylko przed promieniowaniem UV, ale także Blue Light ( HEV )". 

Taki opis kremu znajdziecie na opakowaniu. Potwierdzam każde słowo, potwierdzam każde zdanie. Rzeczywiście jest tak, że kiedy nasza bariera ochronna jest naruszona zaczynają się problemy skórne. I bardzo cieszy mnie to, że marka postawiła na kosmetyk, który nie tylko będzie chronił nas przed promieniowaniem, ale też wzmacniał barierę skórną, nawilżał, odżywiał, wpływał na dobrą kondycję naszej skóry. Dla kogo taki krem z SPF będzie odpowiedni? Przede wszystkim dla skór wrażliwych, podrażnionych, zaczerwienionych, ale również cienkich, suchych, odwodnionych, delikatnych,   naczyniowych, dojrzałych. Sprawdzi się po zabiegach, mniej lub bardziej inwazyjnych. Bez względu na miejsce zamieszkania, miejsce, w którym przebywamy. Bez względu na to, czy jest lato czy zima. To jest bardzo fajny krem. 

👉🏻 Odżywczy krem na dzień SPF 30 - co ma w składzie? 


Zacznijmy od składników, które chronią skórę przed promieniowaniem i tutaj mamy: 

✔️oktokrylen, bisoctrizole ( w cząsteczkach nano ), avobenzone, Ethylhexyl Triazone

Z substancji aktywnych wymienić możemy: 

✔️olej babassu, ceramid NP, hialuronian sodu, alantoinę, witaminę E, olej z nasion Sacha Inchi, glicerynę, witaminę C.

Składniki bazowe to między innymi: 

✔️ olej z oliwek, olej roślinny, beta-sitosterol, skwalen, beta-karoten, olej sojowy

Pozostałe substancje to emolienty, konserwanty, regulatory pH, czy zapachy. Warto jednak na chwilę zatrzymać się właśnie przy składnikach aktywnych. Zwróćcie uwagę, że nie jest to taki zwykły krem ochronny z SPF. To jest bardzo ciekawie stworzony krem na dzień, który ma działać tak, jak wspominałam wyżej. 

Olej babassu będzie nawilżał, zmiękczał, ale też wzmacniał barierę ochronna skóry. Działa on również przeciwzmarszczkowo. Zawiera aż do 70% tłuszczów, w tym także kwas laurynowy, mirystynowy i kwasy tłuszczowe . Jest bogaty w witaminę E zwaną witaminą młodości. 

Hialuronian sodu - wspaniały humektant, który wiąże wodę i ogranicza TEWL ( transepidermalną ucieczkę wody z naskórka ).

Ceramid NP - występuje naturalnie w cemencie międzynaskórkowym. Wzmacnia barierę hydrolipidową, odbudowuje ją, dzięki czemu poprawia poziom nawilżenia w skórze. Regeneruje, chroni przed czynnikami zewnętrznymi.

Olej z nasion Sacha Inchi - regeneruje i odmładza. Dzięki niemu skóra staje się gładka i jędrna. Zawiera nienasycone kwasy tłuszczowe czy przeciwutleniacze takie jak witamina A i E. 

Skwalen - chroni skórę, działa antybakteryjnie, regeneruje i odżywia ( składnik bazowy )

Beta-sitosterol - bardzo fajny emolient, który działa również przeciwzapalnie i łagodzi atopowe zmiany na skórze ( składnik bazowy )

Tych substancji aktywnych jest więcej, ale na przykładzie wymienionych wyżej chciałam Wam pokazać jak ciekawą mamy tutaj formułę i jak fajny jest ten krem na dzień z SPF 30 od Bielenda Professional

👉🏻 Konsystencja, zapach, aplikacja!

Coś, co zawsze interesuje nas kiedy rozmawiamy o filtrach to konsystencja. Jest ona kremowa, nieco gęsta, biała. Nie bez powodu w nazwie kremu mamy informację, iż jest on odżywczy. Oczywiście zwracamy tutaj uwagę na składniki aktywne, ale też odrobinę na formułę. 

Zapach? Bardzo delikatny i podobny do aromatu przewodniego w całej linii. Dla mnie taki troszkę budyniowy. Przyjemny, szybko ulatnia się ze skóry. 

Opakowanie z pompką, 50 ml, przydatność od otwarcia 6 miesięcy.

Wspomniałam, że konsystencja kremu jest biała. Owszem, ale już podczas jego rozcierania na skórze macie wrażenie, iż zmienia się w lekko opalizującą, a po chwili całkowicie zanika. Nie ma mowy o efekcie wybielenia skóry. Nie ma żadnego rozjaśniającego filmu. 

Teraz aplikacja. Jest ok. Nie ma mowy o smugach, o "rolowaniu" się na skórze. I co ciekawe nie ma też tłustego, ciężkiego filmu. Krem stanowi super bazę pod makijaż, bo przepięknie wygładza skórę. Podkład na nim wspaniale pracuje. Nawet kremy BB czy CC. 



👉🏻 Moja opinia o kremie na dzień z SPF 30 Barrier Renew od marki Bielenda Professional

Lubię testować filtry. Czy to te droższe czy tańsze. Lubię, bo bardzo szybko można zobaczyć czy są ok, czy też nie. Jak wiecie posiadam skórę wrażliwą i nie raz spotkałam się z tym, że jakiś krem z SPF spowodował pieczenie, czy swędzenie. W przypadku tego kosmetyku nic absolutnie się nie działo. I nie dziwię się, bo skład jest świetny, a sama formulacja WOW! Dodam jeszcze, że producent zaleca, by podczas aplikacji omijać okolicę oczu, a krem nakładać na suchą skórę i delikatnie go wklepywać. Tak też robiłam ;) 


Kolejna sprawa to mój typ skóry. Jestem już przed 40-tką, a cera mam mieszaną. I nie przeszkadzało mi to, by przetestować odżywczy krem z SPF. Mimo informacji, że owy preparat sprawdzi się dobrze dla skór suchych, odwodnionych to na mojej także zachowywał się super. Nie zauważyłam, by po kilku godzinach od aplikacji skóra zaczynała się wyświecać. Komfort jaki za to czułam na policzkach był wspaniały ( to właśnie tam pojawia się suchość ). Makijaż dobrze się trzymał. Skóra miękka, przyjemna w dotyku i gładka - tak było za każdym razem. 



Dlatego też postanowiłam, że recenzja kremu na dzień z SPF 30 musi pojawić się na moim blogu. Jest to bardzo dobry kosmetyk. Sprawdzi się o każdej porze roku, super pod makijaż. Ma świetne składniki aktywne. Warto o nim pomyśleć, kiedy zaczniecie wykonywać różne zabiegi w salonach kosmetycznych czy w gabinetach medycyny estetycznej. Nie dość, że będzie chronił skórę przed promieniowaniem to jeszcze wzmacniał jej barierę ochronną. Gorąco polecam! 

XOXO

link do kremu 👉🏻 https://bit.ly/3xJk40J

*Autor tekstu - kosmetolog, blogerka, vlogerka Anita Kobus 
Post powstał we współpracy z marką Bielenda Professional 

COCO COLLECTION - o mnie


Cześć, mam na imię Anita i oprowadzę Cię po świecie kosmetyków. 

Z zawodu jestem kosmetologiem i od dawna interesuję się skórą, dobrze dobraną pielęgnacją, ale też kosmetykami. Lubię testować nowości i sprawdzać ile z obietnic producenta rzeczywiście jest prawdą. 

Na moim blogu znajdziesz nie tylko recenzje i opinie o kosmetykach. Jest tutaj znacznie więcej: 

Czy Wiesz - kategoria dotycząca wielu ciekawostek z dziedziny kosmetyki oraz kosmetologii. 

Porady - jako kosmetolog radzę w doborze odpowiednich kosmetyków, jakie kroki w pielęgnacji wykonywać, ale też jakie skuteczne zabiegi stosować. 

Prywatnie - ciekawostki z życia blogerki. 


Jeśli jeszcze Ci mało koniecznie sprawdź mój Instagram oraz kanał na You Tube - COCO COLLECTION




4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie zapowiada się ten krem skadowo. Kusi mnie bardzo,ale jednocześnie piszesz, że masz cere mieszaną. Ja taka posiadam teraz w ciazy ,ale też pojedyncze wykwity skórne zaskorniki zamkniete pojawiają się na mojej twarzy. Boję się czy ta gestrza formula nie zapcha mojej cery.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę kupić ten krem 😍 dziękuje za tę recenzję 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy tej marki, ale tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej serii jeszcze nie miałam O_O

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION