5/05/2015

LAURA VANDINI Silk Body Touch - mleczko do ciała

Był już peeling, był żel pod prysznic, czas na jedwabiste i pięknie pachnące mleczko do ciała. Nazwa pewnie Wam mało znana i tym samym produkt. Dziś przybliżę go Wam troszeczkę. Pytanie tylko, czy wart jest zakupu? Czy się u mnie sprawdził? O tym dowiecie się w dalszej części...


Urok jedwabiście gładkiej skóry jest tajemnicą kobiecego piękna. Odkryj niezwykłą przyjemność w delikatnie rozpływającej się konsystencji tego mleczka piękności, zawierającego drogocenny ekstrakt z białej herbaty oraz kompleks regenerujących witamin. Odżywia i pielęgnuje skórę. Idealne do skóry suchej. Niezwykła nuta zapachowa pieści zmysły delikatnym pudrowym zapachem i daje poczucie luksusu oraz elegancji.


Mleczko ukryto w miękkiej tubce o pojemności 200 ml. W serii dostępny jest jeszcze żel pod prysznic, peeling i gęste masło.
Przydatność od otwarcia to 12 miesięcy.
Dostępność: perfumerie Douglas
Cena: ok. 25,00 zł

Skład:


Znajdziemy tu przede wszystkim witaminę E, glicerynę, kwas mlekowy, związki zapachowe, jedwab, emolienty i sporo chemii!!! A gdzie jest ten ekstrakt z białej herbaty? Czy ja go nie widzę???


1. Konsystencja nie przypomina mleczka. Według mnie jest to gęsty balsam, który całkiem dobrze rozprowadza się na skórze i nie pozostawia smug.
2. Zapach jak dla mnie obłędny. Pudrowy, ale delikatny. Utrzymuje się na skórze przez jakiś czas.
3. Produkt bardzo szybko się wchłania, a skóra po nim jest nawilżona i gładka.
4. Mleczko pozostawia też lekką poświatę ( błyszczącą w słońcu ), ale nie są to drobinki brokatu, raczej taki " gwiezdny pył ".
5. Wydajny, bo gęsty!
6. Nie podrażnił mi skóry! Nie uczulił!
7. Stosowałam mleczko codziennie po kąpieli i na początku naszej przygody, byłam nim totalnie oczarowana. Myślałam  nawet o wykupieniu pozostałych produktów z serii. No właśnie, myślałam? Po jakimś czasie zauważyłam ogromne przesuszenie mojej skóry. Nie wiem, czym było ono spowodowane, ale ten kosmetyk już sobie tak dobrze nie radził :(
8. Zdecydowanie polecam do skóry normalnej. Niestety produkt nie nadaje się do skóry suchej, bardzo suchej i potrzebującej regeneracji.
9. Nie mogę stwierdzić, że jest to bubel, jednak nie dam mu też 5+. Fajnie sprawdzi się, gdy nie macie problemów skórnych, nie liczcie na specjalne efekty nawilżenia, odbudowy i regeneracji.

Sami zdecydujcie czy warto. Mimo pięknego zapachu, ja po niego więcej już nie sięgnę. A szkoda, bo zapowiadał się tak fajnie :(

XOXO

5 komentarzy:

  1. Witaj. I poraz kolejny mamy doczynienia z produktem, który niekoniecznie będzie nam służył. Ja ostatnio nabyłam w Rosku ampułki rewitalizujące do Twarzy Isany. Miały być super a po nich moja twarz była okropnie przesuszona. Z twarzą latem mam duży problem, gdyż jak się opalę to na czerwono a podoba mi się tylko brązowa opaleniza. Z drugiej strony nie lubię chodzić w upale w makijażu. Jak ty sobie radzisz z tym problemem latem? może napiszesz coś na ten temat??Wczoraj byłam nad możem było piękne słońce i pewnie już wiesz jak dzisiaj wyglada moja twarz - jakbym piła conajmniej tydzień;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam produktu, ale wydaje się ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli mozna mieć coś innego i lepszego w tej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby ciekawy, ale ja od jakiegoś czasu potrzebuję nawilżenia...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam na nogach bardzo suchą skórę więc raczej u mnie by się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION