9/23/2016

CLARENA SPIDER SILK & HYALURON TRICHOLOGY LINE - szampon i odżywka

Ostatnio zużywam bardzo dużo kosmetyków do włosów. Jest to związane przede wszystkim ze zmianą mojej pielęgnacji. Staram się myć głowę praktycznie codziennie. Do tego dochodzi długość moich włosów oraz ich stan. Latem szybciej włosy się przetłuszczają, a przy grubych, ciężkich i długich oklapniecie zauważalne jest w ekspresowym tempie!!! Do tego dochodzi kilka innych czynników jak dbałość o nawilżenie i blask, a także częsta koloryzacja. Teraz sami widzicie ;)
Dziś natomiast chcę przedstawić Wam kolejne produkty, które już wykończyłam i sprawdziłam nam moich włosach jak działają. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do dalszej części...



HIALURONOWY SZAMPON Z JEDWABIEM PAJĘCZYM przeznaczony jest  do mycia i pielęgnacji głównie włosów suchych i zniszczonych. Bogaty w składniki nawilżające takie jak niskocząsteczkowy kwas hialuronowy i Pentavitin, który chroni przed utratą wilgoci i wygładza włosy. Zawarte w szamponie proteiny mleczne mają odbudowywać i chronić przed uszkodzeniami, przywracając blask. Natomiast jedwab z pajęczej sieci powinien sprawiać, że włosy po umyciu będę jeszcze bardziej gładkie i przestaną się plątać.
Producent gwarantuje nam, że włosy po umyciu będą się łatwo rozczesywać i układać, a czy tak się dzieje dowiecie się nieco dalej ;)


Innymi składnikami, które znajdziecie w tym szamponie są związki zapachowe, kwas cytrynowy, emolienty czy SLES.

Opakowanie to miękka tubka o pojemności 200 ml.
Data zużycia znajduje się na zgrzewie!
Dostępność: http://www.e-clarena.eu/---trichology-line_spider-silk--hyaluron-shampoo_457_108_1
Cena: ok. 45,00 zł


Szampon posiada bezbarwną konsystencję i lekki, przyjemny zapach. Bardzo dobrze się pieni i niewielka jego ilość wystarczy by otrzymać gęstą pianę.
Fajnie myje włosy i nie plącze ich. Nie podrażnia skóry głowy. Dobrze oczyszcza.
Niestety przy moich grubych włosach bez odżywki nie da rady. Użycie tylko tego kosmetyku nie pomaga mi w rozczesaniu włosów. Muszę sięgnąć po więcej!!!


HIALURONOWA ODŻYWKA Z JEDWABIEM PAJĘCZYM podobnie jak szampon zawiera składniki, które mają pomóc nam w odżywieniu włosów, głębokim nawilżeniu, odzyskaniu blasku i pięknego wyglądu. Chroni również przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych oraz utratą wody.


Dodatkowo w składzie tego produktu znajdziecie glicerynę, witaminę E, olej słonecznikowy, czy też związki zapachowe!  Według mnie jest znacznie lepiej niż w przypadku szamponu ;)

Opakowanie ma identyczną pojemność jak poprzednik, czyli 200 ml i też jest to miękka tubka.
Cena: ok. 48,00 zł
Dostępność - http://www.e-clarena.eu/---trichology-line_spider-silk--hyaluron-conditioner_458_108_1
Termin przydatność na zgrzewie tubki.


Konsystencja jest gęsta, lekko biała i macie wrażenie, jakby przypominała nieco bazę silikonową.
Pachnie podobnie jak szampon, dobrze rozprowadza się na włosach, ale też łatwo z nich spłukuje.
Rzeczywiście ułatwia rozczesywanie i nie tworzy tzw. kołtunów!

***

Podsumujmy teraz oba te kosmetyki. Producent zaleca stosowanie ich w przypadku włosów suchych i zniszczonych. Mimo iż ja takich nie posiadam to nie znoszę efektu puszenia i dodatkowe nawilżenie jest dla mnie bardzo pomocne. Jak również częste farbowanie, czy inne zabiegi stylizujące włosy mogą bardzo szybko doprowadzić do przykrych efektów, dlatego wolę zapobiegać niż leczyć. Niestety muszę wymienić kilka plusów i minusów tych produktów:
- pojemność 200 ml to dla mnie mało jak na tak wysoką cenę, gdyż przy bardzo długich włosach oba kosmetyki szybko się skończyły ( a odżywka najszybciej )
- szampon nie pomaga w rozczesaniu włosów grubych, konieczna jest odżywka
- połączenie szampon i odżywki jest ok, ale przy tak ciekawych składnikach w nich zawartych działanie przeciętne
- nie zauważyłam efektu WOW. Moje włosy wyglądają tak, jak przed kuracją. Owszem ładnie się błyszczą, ale to za mało. Oczekiwałam więcej!
- plusem może być fakt, że nie doszło do podrażnienia mojej wrażliwej skóry głowy
- za miękkie tubki i łatwość w aplikacji daję łapkę w górę

Mimo wszystko jestem zadowolona z tych kosmetyków i nie mogę nazwać ich bublami. Miałam już przyjemność testować znacznie gorsze. Te działają na moich włosach ok, ale nic poza tym. Dlatego też szukam kolejnych ideałów. Do tych produktów już nie wrócę. Być może u Was sprawdzą się lepiej niż u mnie. I tego Wam życzę ...

 http://www.clarena.pl/pl/

XOXO

2 komentarze:

  1. Gdyby nie ta cena chętnie bym wypróbowała :) myje włosy codziennie więc szampon nie starczy mi na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra odżywka. Warta swojej ceny, polecam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION