5/19/2017

MICHAEL KORS SEXY BLOSSOM - MÓJ ZAPACH NA WIOSNĘ

Jestem tradycjonalistkę jeśli chodzi o zapachy. Uwielbiam ciężkie wonie, nietypowe i nie zawsze odpowiednie na dzień. Taka już jestem. Lubię wyróżniać się pod względem perfum. Od wielu lat stawiam na te same, sprawdzone aromaty i rzadko sięgam po coś nowego. Tym razem zaskoczyłam samą siebie. Lekki, uwodzicielski, romantyczny, a nawet czarujący zapach limitowanej edycji perfum Michael Kors urzekł mnie pod każdym względem...




Sexy Blossom to połączenie nut kwiatowych, drzewnych i piżmowych. Zainspirowany kwitnącą i słoneczną wiosną. Czy istnieje piękniejszy sezon w roku? Natura budzi się do życia. Wkoło nas pachnie wiśnią, bzem czy jabłonią. Połączenie idealne?


Pierwsze skojarzenie z zapachem to słodkie owoce liczi przeplatające się z aromatem płatów róż i liści pokrytych rosą. Zagłębiając się w słodką i wyjątkową nutę odnajdziemy piwonie, konwalie oraz frezje, które podkreślają zapach aromatycznej, różowej orchidei.


Kwiatowa wiązanka to nie wszystko. W Sexy Blossom znajdziemy również głębokie drzewne nuty, jak zmysłowy ambroks, subtelne piżmo czy drzewo sandałowe. Romantyzm zamknięty w różowo-filetowym flakonie z charakterystycznym, złotym korkiem.

Pierwsze zetknięcie z zapachem jest lekkie niczym powiew świeżego powietrza. Odczuwamy kwiatową delikatność, ale dopiero po 15-20 minutach Sexy Blossom staje się coraz bardziej słodki i owocowy. To jednak nie jest cukierkowe połączenie! Nie wyczujecie tu landrynek czy waty cukrowej. Oj nie! Otrzymacie wyjątkowe połączenie, bardzo seksowne i kobiece.


Zapach przypadł mi do gustu już po pierwszym użyciu. Trwały i charakterystyczny. Idealny na wiosnę, a nawet gorące letnie wieczory. Cudownie otula w ciągu dnia i unosi się jak mgiełka sprawiając, że czujemy się wyjątkowe. Coś w sam raz dla mnie! Coś dla każdej miłośniczki perfum! Godny polecenia, godny wypróbowania. Będzie umilał mi nadchodzący sezon! Stawiam na Sexy Blossom!


Górne nuty: liczi, płatki róży, rosa, liście
Środkowe nuty: różowa piwonia, różowa orchidea, konwalia, frezja
Dolne nuty: ambroks, piżmo, drzewo sandałowe

Dostępnośćhttps://www.douglas.pl/douglas/Zapachy-Zapachy-damskie-Zapachy-Michael-Kors-Zapachy-damskie-Sexy-Blossom_productbrand_3000081906.html
Cena: 30 ml - 219,00 , 50 ml - 325,00 zł

12 komentarzy:

  1. Kusi już samych wyglądem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszący produkt oj kuszący <3
    Wpadaj też do mnie Kochana :*
    Zachęcam do dodania mojego bloga do listy czytelniczej jeśli chcesz być na bieżąco :*
    Czekam na nowy wpis <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś to nawet nie wiedziałam że Kors puszcza też perfumy, a dziś pół blogosfery pisze o jego zapachach. Dopisuje kolejny do przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj spodobałby mi się! uwielbiam takie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda, ale nie przepadam za zapachami z różą.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION