7/19/2017

MANICURE W KOLORACH LATA! - POMARAŃCZA, LIMONKA I TURKUS Z PROVOCATER

Lato, słońce, wysoka temperatura i piękna opalenizna. Dołóżmy do tego jeszcze wakacyjne wyjazdy, kąpiele w morzu i totalny relaks. Troszkę się rozmarzyłam, przyznaję. Jednak lato to czas kiedy możemy nieco poszaleć czy to z makijażem czy znów z manicure i pedicure. I właśnie dziś mam dla Was kolorową propozycję. Manicure w czterech mocnych, intensywnych odcieniach idealnych w obecnym sezonie. Coś dla odważnych i pełnych energii kobiet. Jaki manicure hybrydowy polecam na lato 2017?




Letnia kolekcja Provocater jest stworzona do zabawy. Mocne, soczyste kolory idealnie komponują się i łączą podkreślając piękną opaleniznę. Nasycone barwy to wspaniałe towarzystwo w okresie letnim. Doda nam pozytywnej energii. Ożywi nasze stylizacje i będzie przyciągać wzrokiem. 

Modny manicure - lato 2017! 

Moja propozycja dla Was to dwa odcienie neonowej pomarańczy, iście żółta limonka oraz morska zieleń w odcieniu turkusu. Mieszanka wybuchowa, ale za to jaka przyjemna! Kto się nie boi takich kolorów?


Zacznę od nr 95, czyli neon orange Provocater. Z jednej strony delikatny pomarańcz, jednak niech Was to nie zmyli. Moc sama w sobie. Soczyste wykończenie. Idealne połączenie z bielą, czernią, a nawet zielenią. Kolor, który będzie cudownie wyglądał również w letnim pedicure oraz połączeniu ze złotymi dodatkami. 

Drugi odcień to nr 94 - neon lemon Provocater. Lakier dla odważnych! Ostry i przyciągający wzrok. Pięknie prezentujący się w letnich stylizacjach. Poprawi Wam humor - gwarantuję! A jeśli jeszcze dodacie do niego efekt syrenki można się w nim totalnie zakochać! 

Teraz czas na inną tonację, ale również żywą i letnią. Odcień nr 99 - emerald green Provocater. Z jednej strony zieleń, ale w lekkiej turkusowej tonacji. Jeśli lubicie zdobienia proponuję połączyć go ze złotem, bielą i czernią. Stworzy fantastyczne towarzystwo z różowym kolorem. Pięknie podkreśli opaleniznę. Cudo! 

I na koniec moja perełka. Odcień nr 96 - neon roses Provocater. Lubicie klasyczną czerwień? Jeśli tak to proponuję przełamać ją tego lata właśnie tym kolorem. Z jednej strony neonowy czerwony lakier, a z drugiej lekko wpadający w pomarańcz. Obłęd na paznokciach. Nie ma takiej osoby, która by nie zapytała co to za kolor? Pokochałam go od pierwszej aplikacji i będę jego stałą fanką. Jest przepiękny! 



Tak wygląda moja propozycja, jeśli chodzi o letni manicure na 2017. Sami widzicie, że kolory są mocne, intensywne i totalnie soczyste. Myślę, że ta kolekcja Provocater to strzał w dziesiątkę. Nie można przejść obok niej obojętnie. Jestem ciekawa, co sądzicie o tych lakierach hybrydowych? Czy podobają się Wam zaprezentowane odcienie? Jesteście na tyle odważne i skusicie się na takie kolorki tego lata? 

XOXO

12 komentarzy:

  1. Bardzo piękne realne soczyste barwy paznokcie sa ważne latem tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne kolorki :) takie wakacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie jestem fanką neonów więc większość odpada ale ten turkus to mnie przemawia :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś nie byłam, ale tego lata oszalałam na punkcie tych kolorów !

      Usuń
  4. Aaaaa jakie kolory!!!!!!!!!! cud miód malina :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te kolorki :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Neon Roses...chyba się skuszę😊 Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki są wprost przecudowne. Ciekawi mnie jednak to jak wyglądaja na pazurkach a nie na wzorniku Tak wiec czekam na energetyczny oraz letni manicure :)
    Chyba sie skuszę.... Nigdy jeszcze nie miałam lakierów Provocateur. Trzeba będzie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION