11/08/2019

DERMALOGICA BIOLUMIN-C SERUM - BIOTECHNOLOGICZNY KOSMETYK Z WITAMINĄ C

Czas na kolejną recenzję i tym razem będzie to preparat z witaminą C jednej z moich ulubionych marek. Zaawansowana biotechnologicznie formuła. Ciekawe połączenie substancji aktywnych i oczywiście witamina C, której nie może zabraknąć w mojej pielęgnacji.







✔️ DERMALOGICA BIOLUMIN-C SERUM - co to za preparat? 

Zacznijmy od obietnic producenta. Po pierwsze wysoka koncentracja składników aktywnych. Po drugie wzmocnienie naturalnego systemu obrony skóry przy jednoczesnym rozjaśnieniu, ujędrnieniu i zmniejszeniu widoczności drobnych linii mimicznych. Zapowiada się super i przyznam się, że kiedy usłyszałam o tej nowości od razu chciałam ją przetestować. Co ciekawe, próbkę tego serum miałam w kalendarzu adwentowym z zeszłego roku i nawet się nie zorientowałam o co chodzi. Owszem, przetestowałam i byłam zadowolona, ale co można powiedzieć o próbce.




Przeanalizujmy skład owego serum. Oczywiście na początku jest woda, gliceryna i humektant. Wysoko w formule znajdziemy też kwas mlekowy oraz wyciąg z nasion chia. To jeszcze nie koniec. Mamy też peptyd, wyciąg z kwiatu perełkowca japońskiego i uwaga - pektynian metylosilanolowy kwasu askorbinowego oraz aminopropylowy fosforan askorbylu!!! Jest jeszcze hialuronian sodu, witamina E, trehaloza, olejek grejpfrutowy, olej słonecznikowy i pozostałe chemiczne substancje. Te najważniejsze dla nas składniki aktywne są wysoko i to jest ważne. Warto jeszcze wspomnieć jakie działanie mają poszczególne substancje. 

Wyciąg z nasion chia - nie wiem czy wiele, ale zawiera on ponad 60% kwasów tłuszczowych omega-3, a przy tym świetnie nawilża i neutralizuje wolne rodniki

Palmitoyl Tripeptyde-5 - zwiększa produkcję kolagenu 

Kwas mlekowy ( AHA ) - złuszcza, rozjaśnia, ale też zwiększa penetrację substancji aktywnych 

Wyciąg z kwiatu perełkowca japońskiego - bogate źródło polifenoli, czyli antyoksydantów 

I teraz najważniejsze a mianowicie pektynian metylosilanolowy kwas askorbinowego. Długa nazwa, a co w sobie skrywa? Jest to kompleks kwasu askorbinowego oraz krzemu. Połączenie, dzięki któremu zwiększamy penetrację w głąb skóry i wzmacniamy jej procesy obronne. A znów aminopropylowy fosforan askorbylu to najnowszej generacji witamina C!!! Jak działa? Zwiększa syntezę kolagenu typu I, zmniejsza produkcję melaniny i wspaniale wyrównuje koloryt skóry. WOW!




✔️ SERUM Z WITAMINĄ C - MOJE OBSERWACJE! 

Serum ma postać wodną o żółtym zabarwieniu. Zapach jest bardzo bardzo delikatny. Dobrze rozprowadza się na skórze i natychmiast wchłania. Oczywiście należy na nie zastosować jeszcze krem. Wprowadziłam owy kosmetyk do mojej pielęgnacji na początku września i od tamtej pory stosuję każdego poranka. Wystarczy odrobina na twarz i szyję. Nie doszło u mnie do żadnych podrażnień. Nie było mowy o jakimkolwiek szczypaniu czy zaczerwienieniu. A co zauważyłam po dwóch miesiącach stosowania? 

Skóra rzeczywiście ma jednolity kolor. Jest rozjaśniona, gładka i przyjemna w dotyku. Nie ma się co dziwić skoro producent umieścił w formule serum taką formę witaminy C i do tego jeszcze substancje, które ułatwiają jej głębszą penetrację w skórę. Szczerze? To jest drogi kosmetyk, ale wart swojej ceny. Jestem nim zachwycona i dziś mogę zaliczyć go do grupy moich ulubionych preparatów z witaminą C. Jeśli będziecie chcieli to przygotuję dla Was taki post, gdzie polecę Wam skuteczne serum i ampułki z tą wspaniałą witaminą. Dajcie koniecznie znać ;)

XOXO

autor tekstu - kosmetolog, blogerka, vlogerka - Anita Kobus
To nie jest post sponsorowany! 

COCO COLLECTION - o mnie

Cześć, mam na imię Anita i oprowadzę Cię po świecie kosmetyków. 
Z zawodu jestem kosmetologiem i od dawna interesuję się skórą, dobrze dobraną pielęgnacją, ale też kosmetykami. Lubię testować nowości i sprawdzać ile z obietnic producenta rzeczywiście jest prawdą. 
Na moim blogu znajdziesz nie tylko recenzje i opinie o kosmetykach. Jest tutaj znacznie więcej: 
Czy Wiesz - kategoria dotycząca wielu ciekawostek z dziedziny kosmetyki oraz kosmetologii. 
Porady - jako kosmetolog radzę w doborze odpowiednich kosmetyków, jakie kroki w pielęgnacji wykonywać, ale też jakie skuteczne zabiegi stosować. 
Prywatnie - ciekawostki z życia blogerki. 

Jeśli jeszcze Ci mało koniecznie sprawdź mój Instagram oraz kanał na You Tube - COCO COLLECTION

2 komentarze:

  1. jak zawsze super post. Rzetelnie i na temat :) a jakie jest pH tego serum? i czy faktycznie pH jest istotne?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION