12/01/2022

ELEVER COSMETICS EXTRAORDINARY VOLUME MASKARA DO RZĘS O ODŻYWCZYM DZIAŁANIU

Dziś mam dla Was recenzję super tuszu do rzęs. Przyznaję, sama byłam go bardzo ciekawa widząc jakie efekty daje u innych dziewczyn. Sprawdziłam, zakochałam się i dziś opowiem Wam dlaczego. Zapraszam do lektury nowego posta. 




👉🏼 EXTRAORDINARY VOLUME - co to za maskara? 

Producent zachwala tusz jako produkt nie tylko upiększający, lecz także pielęgnujący nasze rzęsy. Ma wydłużać i pogrubiać włoski już od ich nasady, aż po same końce przy pierwszej aplikacji. Nie powinien się rozmazywać, nie powinien odbijać na powiekach, a ma utrzymywać się cały dzień i być bardzo trwały. Czy tak rzeczywiście się dzieje? 

👉🏼 Odżywcza maskara ELEVER COSMETICS - co skrywa w składzie? 

Sama formuła tuszu oparta jest na algach morskich i roślinnych ekstraktach. Wśród tych alg znajdziemy między innymi wyciąg z morszczynu pęcherzykowatego o działaniu nawilżającym i ochronnym. Mamy też wyciąg z korzeni buraka morskiego, który łagodzi podrażnienia i zwiększa objętość rzęs. Co ciekawe, marka dodała do formuły także emolienty takie jak wosk karnauba czy kwas palmitynowy, a one znane są z właściwości nawilżających i zmiękczających. 


👉🏼 Czy EXTRAORDINARY VOLUME skrywa w sobie jakiś wyjątkowy sekret? 

No oczywiście! I jest to wyjątkowa szczoteczka. Marka bardzo ciekawe ją zaprojektowała. Z jednej strony aplikatora mamy krótkie włoski, dzięki czemu idealnie one docierają nawet do najmniejszej i najcieńszej rzęsy. Z drugiej strony szczoteczki włoski są już już długie, przez co też pięknie rozczesują, wydłużają i pogrubiają. Jest to świetne rozwiązanie dla kobiet, które mają dość krótkie naturalnie rzęsy, a chcą uzyskać piękny efekt WOW. Aplikator dobrze pracuje, nie podrażnia powieki, nie zrobimy sobie nim krzywdy. Nabiera odpowiednią ilość formuły i wspaniale ją rozprowadza nie sklejając przy tym rzęs. 

👉🏼 Formuła tuszu ELEVER COSMETICS! 

I tutaj musimy na chwilę się zatrzymać. Co jest ważne to napigmentowanie. Ciemny, czarny tusz, który od razu widać po nałożeniu na włoski. Nie rozmazuje się i nie odbija na powiekach. Ja co prawda lubię tuszować tylko górne rzęsy, ale przetestowałam maskarę także na dolnych rzęsach i nic złego się nie działo. Nie było mowy o kruszeniu w ciągu dnia. Oczy nie łzawiły, tusz się nie rozmazywał i nie spływał. Za to podczas demakijażu pięknie "schodził" z rzęs. Sprawdziłam z różnymi produktami, płynami micelarnymi czy balsamami. Nie było podrażnienia czy zaczerwienienia. Jak dla mnie bomba! Posiadam oczy wrażliwe i bardzo zwracam na to uwagę. Demakijaż to podstawa w pielęgnacji każdego dnia i musi być komfortowy. 

👉🏼 Efekt na rzęsach? 

No dobra, jeśli lubicie naturalne podkręcenie, wydłużenie to jedna warstwa spokojnie wystarczy. Jeśli natomiast chcecie osiągnąć efekt WOW to polecam nałożyć 2 warstwy. Zobaczcie teraz jak tusz prezentuje się na moich rzęsach. 



👉🏼 Moja opinia: 

Po pierwsze, nie jest to tusz bardzo drogi, a za taki rezultat i komfort warto zapłacić te nieco ponad 100 zł. Stosowałam różne maskary. Najlepiej do tej pory sprawdzały się u mnie te z wyższej, selektywnej półki. Jednak takie kosmetyki kosztują. A tu? Mamy genialny produkt w bardzo dobrej cenie, o świetnym składzie, genialnej szczoteczce. I czego chcieć więcej? Rzęsy wydłużone, pogrubione. Cały dzień zachowują swoją formę. 

Po drugie tusz się nie kruszy, nie osypuje, nie odbija. Daje cudowny efekt. Sprawdzi się w przypadku oczu wrażliwych. Ja jestem bardzo na tak i będę go Wam polecać, bo warto!

link do maskary - https://elevercosmetics.pl/produkt/extraordinary-volume-maskara-do-rzes-cena-sklad-opinie

Cena, pojemność - 10 ml - 103,00 zł

Przydatność od otwarcia - 6 miesięcy

Kosmetyk wyprodukowany w Polsce!

XOXO

autor posta - blogerka, vlogerka, kosmetolog ANITA KOBUS 

*Post powstał we współpracy z marką Elever Cosmetics 

COCO COLLECTION - o mnie


Cześć, mam na imię Anita i oprowadzę Cię po świecie kosmetyków. 

Z zawodu jestem kosmetologiem i od dawna interesuję się skórą, dobrze dobraną pielęgnacją, ale też kosmetykami. Lubię testować nowości i sprawdzać ile z obietnic producenta rzeczywiście jest prawdą. 

Na moim blogu znajdziesz nie tylko recenzje i opinie o kosmetykach. Jest tutaj znacznie więcej: 

Czy Wiesz - kategoria dotycząca wielu ciekawostek z dziedziny kosmetyki oraz kosmetologii. 

Porady - jako kosmetolog radzę w doborze odpowiednich kosmetyków, jakie kroki w pielęgnacji wykonywać, ale też jakie skuteczne zabiegi stosować. 

Prywatnie - ciekawostki z życia blogerki. 


Jeśli jeszcze Ci mało koniecznie sprawdź mój Instagram oraz kanał na You Tube - COCO COLLECTION


2 komentarze:

  1. Alicja Kwiatek1 grudnia 2022 15:44

    Opis tuszu rewelacyjny . Kupię na pewno.Ostatno skusiłam się na Ewelinę Variete ,nie był zły ,ale po 3 tygodniach już zaczął się masakrycznie kruszyć😪.Dziękuję bardzo za recrnzję

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION