2/10/2014

Nose Pore Strips - paseczki oczyszczające na nos z Biedronki!

Poszłam po waciki do Biedronki i wyszłam z pełną torbą! Takie hasło mogliście przeczytać na moim facebook'u. Jakiś czas temu weszła nowa gazetka, a w niej cała masa kosmetyków w niskich cenach. Oczywiście, jak to u większości kobiet bywa nie mogłam się powstrzymać i kupiłam kilka rzeczy :) Zaciekawiły mnie paseczki na nos, a ponieważ uwielbiam tego typu dopełnienie mojej codziennej pielęgnacji wrzuciłam do torby 2 opakowania.


Dzisiejszy post będzie poświęcony marce PUREDERM i "Nose Pore Strips"

Plastry na nos oczyszczające z ekstraktem z drzewa herbacianego to skuteczna terapia oczyszczająca przeznaczona do odtykania porów i usuwania wągrów. Aktywna warstwa wnika głęboko w pory, pozostawiając skórę czystą i gładką. Olejek z drzewa herbacianego wspomaga leczenie stanów zapalnych, łatwo przenika przez skórę i działa bakteriobójczo. Już po pierwszym użyciu widoczna będzie poprawa stanu skóry, pory są szczelniejsze, czystsze i mniej widoczne.


Opakowanie zawiera 6 pasków.
Cena: ok. 7,00 zł
Dostępność: Biedronka
Wyprodukowane w Korei.


Paseczki zamknięte są w szczelnym foliowym opakowaniu, każdy osobno.
Przyklejone do folii, łatwo się od niej odklejają.
Dodatkowo posiadają typowy zapach olejku z drzewa herbacianego, tak mocny, iż przy pierwszym użyciu strasznie mnie on drażnił!!!
Zdecydowanie wolę bezzapachowe paski!!!

Skład:


Nie muszę Wam tu nic tłumaczyć, gdyż każdy składnik tych paseczków jest po polsku.
Super sprawa i duży plus za takie podejście producenta!

Dodatkowo znajdziecie też instrukcję ze sposobem użycia paseczków oraz zastrzeżenie, czego należy unikać :)

Moja opinia:

Przy pierwszej aplikacji byłam rozczarowana!
Nie dość, że zapach okropnie mi przeszkadzał to jeszcze pasek dobrze się nie przykleił na nos. Musiałam bardziej go namoczyć, a to spowodowało iż podczas ściągania paska przy skrzydełkach nosa została mała część jego struktury.
Poza tym nie zauważyłam ogromnej różnicy w oczyszczeniu wągrów.
Przy drugiej aplikacji było już troszkę lepiej. Przyzwyczaiłam się do ostrego zapachu, pasek lepiej się przykleił i prawie całkowicie zszedł z nosa. Dużo lepiej oczyścił wągry, ale to jeszcze nie było to!
Trzecia aplikacja podobna jak druga.
Jeśli mam być szczera, to nie są paski dla mnie! Ok, cena super, ale co z tego jeśli efekt po ich zastosowaniu nie jest taki, jak np. w przypadku pasków Cettua z Douglas'a???
Wolę zainwestować tych 12,00 zł i widzieć rezultaty!
W związku z tym pasków z Biedronki polecać Wam nie będę.
Wiem, że część z Was i tak ma trudności z zastosowaniem tego typu dodatkowej pielęgnacji i często piszecie mi, że nie widzicie totalnie żadnej różnicy przed i po! Ok, ja widzę, ale tylko w przypadku tych lepszych i troszkę droższych paseczków.

A tak swoją drogą, kupiliście coś ciekawego w Biedronce z tej ostatniej wyprzedaży?
Ja mam jeszcze kilka innych kosmetyków, które za jakiś czas Wam przedstawię :)

Życzę miłego tygodnia!
XOXO

18 komentarzy:

  1. Hmmm to kupować nie bedę tez musze cos zakupić bo tez jest problem z tym no ale juz do miasta musze sie ruszyc i poszperać za tym :)
    : kocham tego jedynego miska z fb pozdrawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam paseczki Cettua! U mnie sprawdzają się rewelacyjnie!

      Usuń
  2. z biedronki to nie ale z Rossmanna;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam kupić ale już nie było, może i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych paseczków, ale kojarzę, że z 10 lat temu chyba Nivea takie coś produkowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, i o ile się nie mylę Nivea miała je jako pierwsze :)

      Usuń
  5. Dobrze, że ostatnio jednak ich nie wrzuciłam do koszyka skoro się nie sprawdzają :) kiedyś używałam plastry z mariona i te spisywały się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przydatna recenzja ;) ja sie zaopatrzylam w maski biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Maski Biovax są mi już mi dobrze znane :)

      Usuń
  7. Z ciekawości chciałam kupić, ale teraz już mi się odechciało, zobaczę może z innej firmy, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli płatki z douglasa kosztują 12zł, a za ile sztuk? Chyba muszę się skusić, bo płatki marion to zupełna porażka, widzę że biedronkowe również nie najlepsze.
    a z biedronki skusiłam się na 4 saszetki biovax i to była dobra decyzja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wlasnie zastanawialam sie czy warto je kupic bo mam problem z wagrami wlasnie na nosie, ale w takim razie nie bede sie na nie pchac, szkoda ;/ a co to za inne paseczki polecasz za 12 zl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paski oczyszczające Cettua z Douglas'a:

      http://cococollection.blogspot.com/2013/09/cettua-paski-oczyszczajace-na-nos.html

      Usuń
  10. Mi też te paski dały po nosie przy pierwszej aplikacji:P No i podobnie jak Ty nie zauważyłam żadnej różnicy w oczyszczeniu porów, oczywiście zużyję opakowanie, ale nie sięgnę po nie ponownie. Może coś robię nie tak, nie wiem - wiele dziewczyn chwali efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że mamy podobne zdanie, więc nie tylko u mnie się one nie sprawdzają.

      Usuń
  11. ja tam nie wierze w zadne takie paski ;)) nie wiem czmu jakos nie wierze w to dzialanie... a i za sam zapach od razu bym wywalila nie znioslkabym :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION