BARWA - BARWY HARMONII I MODELUJĄCY PEELING CUKROWY DO CIAŁA

No i doczekaliśmy się lata! Upały przyszły raz dwa, można pokazać to i owo. A skoro będziemy wskakiwać w krótkie spodenki, sukienki, kostiumy kąpielowe to fajnie by było, gdyby nasza skóra dodatkowo jeszcze pięknie wyglądała. Dlatego też dziś przedstawię Wam kolejny peeling do ciała marki BARWA, ale tym razem o nazwie "modelujący". Jesteście ciekawi co się za nią kryje?




Modelujący peeling cukrowy Barwy Harmonii z ekstraktami z chili i żurawiny ujędrnia skórę i ma działanie antycellulitowe. Dzięki kompozycji oleju kokosowego, masła Shea, oleju bawełnianego i słonecznikowego skóra dostanie potężną dawkę witamin A, E i antyoksydantów. Dodatkowo wzbogacono formułę o ekstrakt z chili, który pobudza mikrokrążenie i pomaga w redukcji tkanki tłuszczowej, oraz ekstrakt z żurawiny, który stymuluje syntezę kolagenu i uelastycznia skórę . Kryształowe drobinki cukru zapewnią doskonałe złuszczanie, a piękny zapach wprowadza w dobry nastrój!


Sposób użycia: 

Na wilgotną skórę nakładamy peeling i masujemy ciało kolistymi ruchami przez kilka minut. Resztki peelingu spłukujemy obficie wodą. Delikatnie osuszamy ciało.

Opakowanie, w którym znajduje się nasz kosmetyk jest plastikowe i ma pojemność 250 ml. Znajdziecie na nim również datę przydatności.
Cena - ok. 30,00 zł
Dostępność -  http://sklep.barwa.com.pl/barwy-harmonii/152-bh-peeling-cukrowy-modelujcy-250ml.html


Co znajdziemy w składzie? Cukier na pierwszym miejscu, a dalej masło Shea, olej kokosowy, olej słonecznikowy, związki zapachowe, olej z nasion bawełny, ekstrakt z owocowego pieprzowca, wyciąg z żurawiny, witaminę E, betainę, itd. Całkiem fajnie, prawda?


Konsystencja jest tłusta w związku z zawartością całej masy olejków. Znajdziemy tu również duże drobinki cukru, a po otworzeniu wieczka od razu poczujecie niesamowicie przyjemny, słodki zapach, który umila nam cały zabieg.

Peeling na podrażnia skóry, nie dochodzi do zaczerwienienia, natomiast bardzo fajnie usuwa martwy naskórek, wygładza i nawilża. Pozostawia na skórze warstwę olejków, dzięki czemu możemy już totalnie zrezygnować z użycia balsamu.

Nie zauważyłam działania modelującego, ale wspaniałą gładkość mojej skóry zaraz po użyciu tego produktu. Do tego to wspaniałe nawilżenie i niesamowity zapach. Uwierzcie mi, że jest to drugi peeling tej marki i jestem w nim zakochana. Dodatkowo fajny skład przemawia do mnie na TAK!

Każdy może sobie na niego pozwolić i każdy może spróbować. Idealny na wieczorne, domowe SPA zarówno latem jak i zimą. Umili Wam wieczory, ale też uprzyjemni poranki. Czy można prosić o więcej??? Kto ma ochotę spróbować???

http://sklep.barwa.com.pl/

XOXO

10 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, zwłaszcza jeśli chodzi o skład... W dodatku cena przyzwoita, więc chyba warto spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wielką ochotę spróbować! Bardzo podoba mi się skład <3 Wpisuję go na swoją listę zakupów :D
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ułaaaa zapowiada się super :) jestem na "tak" również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwa nigdy nie kojarzyła mi się z szałowymi produktami ale ten peeling zapowiada się obiecująco :D Uwielbiam peelingi cukrowe, te solne niestety mocno mnie podrażniają :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi ale nie wiem czy aż taki tłusty by mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 COCO COLLECTION , Blogger