3/06/2017

BOURJOIS HEALTHY MIX FOUNDATION ORAZ CONCEALER - CZY RZECZYWIŚCIE NOWA FORMUŁA?

Kiedy pierwszy raz pokazałam Wam go na zdjęciach padła cała masa pytań o jego formule. Czy została zmieniona, czy nadal ta sama? Czy dobrze się spisuje? Jak długo się trzyma? Za każdym razem odpowiadałam tak samo: nie wiem, ponieważ mam z nim styczność pierwszy raz. Obiecałam Wam, że dobrze go przetestuję i wtedy wydam dokładną opinię. Dziś już chyba wiem, co mieliście na myśli pytając o formułę! ...





BOURJOIS HEALTHY MIX to podkład rozświetlający o formule wzbogaconej w ekstrakt z owoców moreli ( blask ), melona ( nawilżenie ), jabłko ( przedłożenie młodości ). Ma za zadanie ujednolicić cerę oraz nadać jej blask od wewnątrz, rozświetlić oraz nawilżyć przez wiele godzin. 
Nie podrażnia, nie zatyka porów. Przetestowany dermatologicznie! 


Zamknięty w szklanym opakowaniu o pojemności 30 ml, zaopatrzony w pompkę! Wydostaje się bez problemów z buteleczki, a przy tym jest higieniczny w utrzymaniu. 
Jego przydatność od otwarcia to 12 miesięcy. 
Dostępny w sprzedaży w drogeriach: Super Pharm, Rossmann
Cena: ok. 50,00 zł


Jego konsystencja jest niesamowicie lekka i wodnista, ale daje za to ciekawe krycie. Podkładu nie czuć na twarzy, nie przesusza jej i tym bardziej jej nie podrażnia. Nada się do każdego typu cery i bardzo fajnie sprawdzi w ciągu dnia, w codziennym makijażu. 
Odcień jaki ja posiadam to nr 51 light vanille i uważam iż jest dla mnie idealny. Zwłaszcza teraz w okresie zimowo - wiosennym, gdy moja cera jest jeszcze nieco blada. Dodatkowo posiadam również korektor w odcieniu 51 light. 


Korektor z Healthy Mix ma podobne zadanie. Rozświetlać, nawilżać, ale i ukrywać niedoskonałości. Jego formuła idealnie stapia się ze skórą, nie podrażnia i nie pozostawia śladów. 


Opakowanie wygląda jak miniaturka podkładu. Pojemność to 7.8 ml i przydatność 12 miesięcy. Dodatkowo mamy tu wygodny aplikator zakończony gąbeczką, który umożliwia nam precyzyjne nałożenie produktu. 
Rożnica polega przede wszystkim w konsystencji, która jest znacznie gęstsza, ale nie ciężka. Bardzo dobrze kryje i rzeczywiście stapia się ze skórą. 
Cena: ok. 30,00 zł

Zobaczcie teraz jak podkład prezentuje się na mojej skórze. Zdjęcia zrobiłam przed jego nałożeniem oraz po: 



Napisałam we wstępie do dzisiejszego posta, ze chyba zrozumiałam o co Wam chodziło ze zmianą formuły podkładu. Otóż przyznam się Wam, że miałam z nim nieco problemów. Z jednej strony wygląda on na skórze obłędnie. Rozświetla i sprawia, ze staje się ona pełna blasku i wygląda na wypoczęta. Poza tym bardzo długo utrzymuje na twarzy i nie powoduje świecenia w strefie T. 

Niemniej jednak coś jest tu nie tak, a chodzi o aplikacje i właśnie formule. Nie byłam w stanie nałożyć owego kosmetyku po wcześniejszym zastosowaniu kremu na dzień. Za każdym razem podkład jakby nie chciał się stopić ze skóra i robiły się smugi. Pomyślałam wtedy o zmianie pędzla na gąbkę i dalej było to samo. Co zrobiłam? Zrezygnowałam z kremu na dzień, a nakładałam na twarz tylko serum i później podkład. To okazało się dobrym krokiem, ale... 

Powrócił problem w okolicy oka, gdzie wcześniej aplikowałam krem. Znów formuła nie chciała się łączyć i wyglądało to tak, jakby podkład się "zważył"! Czy zrezygnowałam ze stosowania kremu pod oczy? Nie, ale zaczęłam bardzo ostrożnie nakładać kosmetyk BOURJOIS i omijać te okolice. Wiele razy się zapomniałam i musiałam usuwać formule przy pomocy wacika czy chusteczki. To tez sprawiło, ze czas wykonania porannego makijażu bardzo mi się wydłużał. 

Nie potrafię tego zrozumieć. Zmieniałam kremy, zmieniłam konsystencje kosmetyków pielęgnujących i za każdym razem robiło się to samo. Dopiero, gdy skóra była sucha jak wiór podkład idealnie się aplikował, rozprowadzał i dobrze też wyglądał. Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacja. 

Jeśli chodzi o korektor to absolutnie nie mam mu nic do zarzucenia, a nawet dodam iż jest świetny. Rewelacyjnie trzyma się na skórze, nie przesusza jej i można stosować go w okolicy oka. Przykryje cienie i nie podkreśli zmarszczek. 

Czy wrócę do obu tych kosmetyków? Nie wiem. Przyznam się z ręką na sercu, że gdyby nie te problemy z aplikacją to mogłabym powiedzieć, iż podkład ten to istna perełka. Być może reaguje on tak tylko na mojej skórze? Tego wykluczyć nie mogę. Z całą pewnością sięgnę jeszcze po korektor! 


XOXO

16 komentarzy:

  1. mam ten podkład w nowej wersji i u mnie łączy się idealnie zarówno z kremowym serum, którego używam jako bazy jak i z lekkim kremem nawilżającym, nie tworzy smug, świetnie się wtapia i daje naturalny efekt. Zdaję sobie sprawę, że to wszystko kwestia indywidualnego stanu cery, ale na mojej suchej daje super efekt, to najlepszy podkład jaki miałam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej twarzy też daje fajny efekt, tylko mam problem z jego aplikacją. Tak też myślałam, że to może być kwestia typu cery ;)

      Usuń
  2. Mam ten podkład w starej formule i fajnie się u mnie sprawdza :) Szkoda, że firma musiała coś zmienić, no i jak widzę- na gorsze.. Korektor pod oczy mnie kusi, wiele dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor jest świetny i potwierdzam opinie o nim ;)

      Usuń
  3. Wygląda na to, że na nową formułę się nie skuszę :P Całe szczęście mam jeszcze całą buteleczkę starej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mam stara wersje tego podkladu i jestem zadowolona kusi mnie korektor

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o podkład to stosowałam go w pierwszej jego formule i był dobry ale wtedy miałam jeszcze cerę tłustą i potrafił się mocno świecić. Teraz zakupiłam sobie tylko korektor pod oczy, jestem ciekawa jak się sprawdzi i czy różni się bardzo od wersji Radiance ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie znam wersji Radiance, ale te w nowej formule u mnie sprawdza się bardzo dobrze :)

      Usuń
  6. Mnie ciekawi korektor, ale czekam na promocję w Rossmannie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z inne beczki to ciekawa jestem kiedy znów pojawi się ta promocja -49% ;)

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ten podkład, testowałam go w Rossmannie. Może skuszę się na niego na jakieś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedzieć, że ktoś ma podobne problemy z aplikacją tego podkładu. Używałam jeszcze w starej wersji i właśnie nałożony na krem, ważył się. Wyłącznie nałożony na suchą buzię dawał dobry efekt stopienia ze skórą

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION