10/19/2012

IWOSTIN Re - Actin przeciwzmarszczkowy krem pod oczy

Ten kremik wpadł w moje ręce bardzo przypadkowo. W związku z odwołanymi warsztatami IWOSTIN marka wysłała małe upominki wynagradzające zaistniałą sytuację. I tak właśnie poznałam serię, o której mało słyszałam, a przeznaczona jest ona dokładnie do takiej cery, jak moja po 30 -tce :)


IWOSTIN Re - Actin krem przeciwzmarszczkowy pod oczy

Zawiera innowacyjne składniki aktywne, które wygładzają pierwsze zmarszczki, oraz unikalny kompleks Re - Structure, który wzmacnia strukturę skóry, odmładzając ją od wewnątrz.

Kompleks Re - Structure uzupełnia pojawiające się wraz z wiekiem braki cennych substancji budulcowych, takich jak ceramidy, niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe i kwas hialuronowy.
Wzmacnia strukturę skóry, odmładzając ją od wewnątrz.
Skutecznie nawilża i odżywia.

Innowacyjne składniki aktywne poprawiają napięcie skóry wokół oczu.
Matrixyl - peptyd o działaniu takim, jak Retinol i Witamina C, poprawia napięcie wokół oczu oraz redukuje istniejące zmarszczki wokół oczu.
Dzięki zawartości pigmentu rozświetlającego skóra wokół oczu nabiera blasku.


Kremik przeznaczony dla skóry wrażliwej z pierwszymi zmarszczkami.
Hypoalergiczny.
Na bazie wody termalnej z Iwonicza - Zdroju.
Testowany dermatologicznie.
Zamknięty w miękkiej, wygodnej tubce o poj. 15 ml oraz zewnętrznym kartoniku.
Dodatkowo posiada ulotkę informacyjną.

Skład:


Jak widzicie dość obszerny!!!
Kremik dostępny w aptekach.


Konsystencja dość gęsta, biała.
Zapach bardzo przypadł mi do gustu. Przypomina troszkę linię zapachową produktów DOVE :)
Ładnie rozprowadza się pod oczami, nie zostawia tłustej warstwy i bardzo szybko się wchłania.
Stosowałam i nadal stosuję dwa razy dziennie, także pod makijaż.
Nie rolował się i dobrze łączył z innymi preparatami z "kolorówki".
A teraz efekty!
Fajnie nawilża, delikatnie niweluje cienie pod oczami.
Napina, ale bez obawy! Nie jest to efekt liftingujący :)
Wygładza, choc z większymi zmarszczkami sobie nie poradził.
Moim zdaniem ten produkt jest dobrym uzupełnieniem codziennej pielęgnacji skóry po 30 -tce.
Nie podrażnia, nie uczula i daje całkiem dobre efekty!
Mogę go Wam spokojnie polecić, a sama już szykuję się na kolejne kosmetyki z tej serii.

XOXO

6 komentarzy:

  1. Wlasnie szukam dobrego kremu pod oczy. A lepszy jest ten czy ten z winem 100%pure?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem dają podobny efekt, ale 100 % Pure to kremik organiczny i na jego efekt trzeba trosze dłużej poczekać! Wszystko zależy od tego, na co stawiasz ;) Jeśli wolisz naturalne produkty bez chemii, które nie szkodzą na zdrowie i środowisko to polecam Ci 100% Pure! A jeśli nie ma to dla Ciebie znaczenia wybierz Iwostin ;)

      Usuń
  2. Dużo pozytywnych opinii słyszałam na temat tej marki ale sama nigdy jej nie stosowałam! ja mam Lancome Genifique Yeux krem pod oczy i jestem zadowolona bardzo!Ma bardzo przyjemną konsystencję żelowo kremową idealnie wygładza zmarszczki i rozjaśnia cienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o nim już kilka razy i chyba będę musiała go wypróbować ;)

      Usuń
  3. Dzięki za recenzję, szukam właśnie opinii o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION