12/15/2015

RESIBO tonik / mgiełka nawilżająca

Dziś na blogu gości drugi produkt marki RESIBO w mojej pielęgnacji, ale zdecydowanie nie ostatni. Poprzednik, czyli olejek do demakijażu to mój hit tego roku, a tym razem przedstawię Wam tonik / mgiełkę nawilżającą. Czy tytułowy kosmetyk jest tak samo dobry? Czy przypadł mojej skórze? O tym poczytacie w dalszej części ...




Tonizuje, usprawnia działanie naczyń krwionośnych. Odgarnia bakterie. Oczyszcza i odświeża, łagodzi podrażnienia. Zawiera drogocenne składniki, a jego używanie jest przyjemnością. Buteleczka ze sprayem rozpyla mgiełkę, która nawilża skóra. Odpowiednia kompozycja zapewnia wielofunkcyjne działanie. 


Tonik jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery.
Zapakowany w piękny kartonik, w buteleczce o pojemności 150 ml i z dodatkowym sprayem, dzięki czemu możemy bezpośrednio rozpytać go na naszej skórze lub też spryskiwać nim wacik. Ciekawe i wygodne rozwiązanie każdej z nas przypadnie do gustu.
Cena: 49,00 zł
Dostępność: http://resibo.pl/produkt/5/tonik-mgielka-nawilzajaca

Skład


Znajdziemy tu między innymi wodę różaną, wodę pomarańczową, ekstrakt z nasion dyni, glicerynę, kwas hialuronowy, wyciąg z korzenia rabarbaru itd.
Produkt jest w 99% naturalny i nie testowany na zwierzętach.


Składniki aktywne: 

Wyciąg z rabarbaru - aktywuje naturalne mechanizmy nawilżenia skóry, stymuluje różnicowanie się keratynocytów. Dzięki jego działaniu uregulowane zostaje złuszczanie skóry, mechanizmy i elementy bariery naskórkowej są wzmocnione, a skóra odzyskuje swe nawilżenie oraz gładki, promienny, młody i pełen energii wygląd.

Kwas hialuronowy - to substancja hydrofilowa ograniczająca transepidermalną utratę wody. Jest uznawany za jedną z najbardziej efektywnych substancji nawilżających. Zmiękcza i wygładza skórę twarzy.

Woda z róży damasceńskiej - redukuje obrzęki i spękane naczynka. Działa oczyszczająco, ma właściwości nawilżające, przeciwzapalne, łagodzące.

Ekstrakt z nasion dyni - wyjątkowo szybko i skutecznie łagodzi podrażnienia, działa kojąco na wrażliwą skórę i pomaga przywrócić jej zdrowy wygląd.

Woda pomarańczowa - wykazuje właściwości antyseptyczne, oczyszczające i przeciwutleniające. 


1. Tonik jest bezbarwny i posiada piękny, słodki, kwiatowy zapach, który dodatkowo umila nam stosowanie.
2. Nie podrażnia skóry, nie przesusza jej, nie ściąga!
3. Szybko się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustego filmu.
4. Po jego zastosowaniu mamy chwilowy efekt ukojenia, nawilżenia, a skóra staje się napięta, gładka i przyjemna w dotyku.
5. Gdy zastosujemy go jako mgiełkę, czujemy przyjemne odświeżenie. Natomiast gdy użyjemy produkt w tradycyjny sposób, po demakijażu momentalnie przygotowujemy skórę do przyjęcia kolejnych składników aktywnych. Dodatkowo znikają lekkie zaczerwienienia, a przy dłuższej aplikacji nawet zmniejszają się niewielkie spękane naczynka. 

Co jest bardzo ważne, to że tonik jest podstawą każdej pielęgnacji. Przywraca skórze naturalne pH, które dodatkowo pozwala jej bronić się w naturalny sposób. I właśnie taki jest ten kosmetyk RESIBO. Podoba mi się połączenie ciekawych składników aktywnych, ale przede wszystkim działanie. Kobiety często narzekają, że po zastosowaniu toniku ich skóra jest ściągnięta i sucha. Jeśli chodzi o ten kosmetyk nie musicie niczego się obawiać. Przyjemność w stosowaniu, widoczne efekty, piękne opakowanie i zapach. I jak? Macie ochotę go przetestować?

 http://resibo.pl/

XOXO

7 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mam ochotę przetestować ten kosmetyk, jednak cena jest dość wysoka, ale biorąc pod uwagę działanie jakie daje tonik to cena nie gra w tej sprawie większej roli. Dodatkowo bardzo ładne opakowanie, które zdecydowanie przyciąga wzrok. Szczerze, nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym kosmetykiem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie ciekawią produkty marki Resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz częściej słyszę o tej firmie dobre opinie. Chyba pora ją wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. To beda kolejne kosmetyki, które zakupie gdy zużyję obecne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ich olejek do demakijażu od Mikołaja, ale jeszcze nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duzo dobrego o tej marce czytałam. Jakoś nigdy nie było okazji kupić ale niedługo bede zamawiać - najpierw moje postanowienie ze wszystko co mam zużyje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam już micel z tej firmy, teraz mam krem pod oczy, świetne mają produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION