8/25/2016

OBAGI ELASTIDERM EYE TREATMENT GEL - ultralekka formuła i intensywne działanie

Nie ukrywam, jestem wielką zwolenniczką marki OBAGI. Podoba mi się podejście do potencjalnego klienta, zastosowanie ciekawych składników aktywnych, formuły kosmetyków, a przede wszystkim działanie. Jak do tej pory nie zawiodłam się na żadnym testowanym przeze mnie specyfiku. Jak myślicie, czy tym razem będzie podobnie? Czy tytułowy krem pod oczy zaspokoił moje potrzeby?




Tytułowy krem pod oczy to nowość marki OBAGI z serii Elastiderm, zadedykowanej do pielęgnacji okolic oczu i coś dla kobiet, które podobnie jak ja posiadają skórę szczególnie wrażliwą.
Marka gwarantuje nam wysoki komfort stosowania, spektakularne efekty pielęgnacyjne i zastosowaniu ultralekkiej formuły żelu.

Produkt został skomponowany w taki sposób, by nie tylko niwelować zmarszczki, ale i odpowiednio nawilżać. Dzięki niemu drobne linie powinny być mniej widoczne, a skóra odzyskać młodzieńczą jędrność.


Kosmetyk ten może być również idealny dla mężczyzn ze względu właśnie na swoją formułę i szybkość wchłaniania konsystencji. Jego skuteczność kryje się w zastosowaniu odpowiednich składników aktywnych jak: wyciąg z borówki - antyoksydant przyspieszający regenerację skóry, kwas malonowy - pobudza odnowę komórkową czy Bi-mineral complex - stymulacja produkcji kolagenu i poprawa elastyczności skóry.


Co jeszcze zawiera owy krem? Oczywiście glicerynę, skwalen, kwas hialuronowy, talk, mikę, barwniki, zero związków zapachowych, substancje nawilżające, substancje łagodzące itd.

Opakowanie, w którym znajduje się preparat to plastikowa buteleczka o pojemność 15 g w cenie 250,00 zł. Dostaniecie go w wybranych salonach kosmetycznych, klinikach i gabinetach medycyny estetycznej.

 http://www.obagi.pl/produkty,obagi-elastiderm-eye-treatment-gel,18.html


Konsystencja kremu pod oczy jest niesamowicie lekka, żelowa i delikatnie niebieska. Nie posiada żadnego zapachu, natychmiast się wchłania, fantastycznie koi i łagodzi oraz absolutnie nie podrażnia. Zapomnijcie o łzawieniu czy zaczerwienieniu.

Możecie bez obaw stosować go rano pod makijaż, jak i w wieczornej pielęgnacji. Momentalnie po jego aplikacji odczujecie intensywne nawilżenie, a co za tym idzie przyjemne wygładzenie.
Świetne rozwiązanie dla osób z bardzo wrażliwą skórą i dla kobiet, które zaczynają swoją przygodę z produktami przeciwzmarszczkowymi.

Poprosiłam o przetestowanie tego kremu również mojego mężczyznę, który był zachwycony działaniem i formułą, a to tylko potwierdza iż producent miał rację, że preparat ten sprawdzi się doskonale u mężczyzn.

Nie do końca jestem przekonana, czy właśnie taka lekka formuła będzie odpowiadała kobietom w starszym wieku, które zazwyczaj lubią gęstsze kosmetyki. Być może jest to tylko kwestia wypróbowania i przekonania się. Nie mniej jednak uważam, że nowość marki OBAGI zasługuje na uwagę!!!! Polecam!!!

 http://www.obagi.pl/

XOXO

1 komentarz:

  1. Nie miałam wcześniej do czynienia z tą marką, ale może kiedyś na coś się zdecyduję. Będę wtedy pamiętać o tym kremie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION