" Dziesięć historii z sukcesem w tle. Dziesięć różnych opowieści połączonych jednym, spełnionym marzeniem - zbudowania marek, które podbiją rynek kosmetyczny w Polsce i na świecie. "
Jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia trafiła w moje ręce książka, która nie tylko przyciąga wzrok swoim tytułem, ale i oprawą. Sztywna okładka, duży format, a wnętrze niczym wisienka na torcie. Zbiór dziesięciu rozmów z założycielami, właścicielami i prezesami znanych firm kosmetycznych w Polsce. Długie, pełne emocji, poparte doświadczeniem wywiady, które zaciekawią każdego miłośnika branży kosmetycznej. Nie mogłam się powstrzymać i jeszcze tego samego wieczoru zabrałam się za lekturę. Jak myślicie, od której marki zaczęłam?
Oczywiście BANDI. Moja ciekawość była ogromna, a Wy już wiecie, że jestem ogromną fanką kosmetyków, ciągle testuję nowości i wyszukuję nowe perełki. Chciałam wiedzieć, skąd pomysł na nazwę, jak to się wszystko zaczęło i co dalej. Odpowiedzi na moje pytania otrzymałam w szybkim tempie. Pojawiło się zdziwienie oraz zaskoczenia w kilku kwestiach. Potrzebowałam więcej i przeskoczyłam na BIELENDĘ. Tak działo się za każdym razem, aż doszłam do końca książki i stwierdziłam: To już? Tylko tyle? Chcę więcej!
Ile czasu potrzeba na stworzenie kosmetycznego imperium? Jak wiele pracy musi włożyć człowiek, ale też jak ciekawy musi mieć pomysł by się rozwinąć, a przy tym i swój biznes? Co zrobić, gdy osiągnęło się już pewien poziom i jak znów zaskoczyć wiernego klienta?
Kosmetyka i kosmetologia to dziedziny, które stale się rozwijają. Wciąż pojawiają się nowe przepisy prawne, nowe technologie, ciekawe składniki aktywne. Nie można stanąć w miejscu! Konkurencja patrzy! Jak to się stało, że nasze popularne marki kosmetyczne wciąż pną się do góry? Tego dowiecie się właśnie z tej książki. Napisana przystępnym językiem z dodatkiem humoru, fachowej wiedzy i profesjonalnego podejścia do drugiego człowieka. Z jednej strony wywiad, z drugiej interesująca opowieść. Połączenie doskonałe, które nie tylko zaciekawi czytelnika, ale też sprawi, że będzie odczuwał on mały niedosyt.
Liczę na to, że pojawi się druga część książki. Mam nadzieję, że poznam od środka kolejne marki, które może nie mają aż tak wieloletnich korzeni, ale są nasze, polskie i wciąż się rozwijają. Gorąco polecam Wam ową lekturę. Nie można jej pominąć ;)
XOXO
to może byc bardzo interesująca i pouczająca książka:)
OdpowiedzUsuńNie wiedziałam o istnieniu takiej pozycji, z chęcią przeczytam :)
OdpowiedzUsuńŁadnie wydana książka :)
OdpowiedzUsuńfajny pomysł na prezent :)
OdpowiedzUsuńNa pewno skuszę się na tę pozycję :)
OdpowiedzUsuń