1/26/2018

TOP 3 ODKRYCIA KOSMETYCZNE - PIELĘGNACJA

W dzisiejszym poście postanowiłam podzielić się z Wami moimi perełkami, a dokładnie odkryciami 2017 roku. Są to kosmetyki, które wywołały u mnie ogromny zachwyt i zasługują na szczególne traktowanie. Zarówno składy, zastosowane technologie i działanie to ich wisienka na torcie. Jeśli mocie ochotę poczytać i poznać bohaterów dzisiejszego posta, zapraszam serdecznie do lektury! 




ALKEMIE - nowe spojrzenie na kosmetyki naturalne! 

Pierwsze miejsce w moim rankingu to zdecydowanie ALKEMIE. Największe odkrycie zeszłego roku. Marka, która zmieniła moją wizję kosmetyków naturalnych i za każdym razem udowadnia, że warto! Przetestowałam zaledwie kilka preparatów i nie zawiodłam się na żadnym. Przekonały mnie do niej ciekawe substancje aktywne, zastosowana technologia oraz eleganckie opakowania. 

"Nieustannie poszukujemy ciekawych rozwiązań, które moglibyśmy wykorzystać w nowych produktach. Uczestniczymy we wszystkich najważniejszych międzynarodowych targach surowcowych, konferencjach SPA i sympozjach kosmetycznych by jako pierwsi zaproponować Ci nowe, rewolucyjne osiągnięcia kosmetologii."

Dwa kosmetyki, które najbardziej utkwiły mi w pamięci, ale zasłużyły na wyróżnienie to niesamowity peeling enzymatyczny oraz krem pod oczy działający lepiej niż botox!!! Obie recenzje znajdziecie na moim blogu pod tymi linkami: 

http://cococollection.blogspot.com/2017/08/alkemie-nr-1-better-than-botox-360-eye.html

http://cococollection.blogspot.com/2017/08/alkemie-biomimetic-ezymatic-peeling.html

Zawsze staram się polecać Wam marki, które nie tylko u mnie się sprawdziły, ale też wyróżniają się na tle innych. ALKEMIE do nich właśnie należy. A jeśli jeszcze jej nie znacie, zajrzyjcie tutaj: 

https://www.alkemie.com/pl/


DERMALOGICA DAILY SUPERFOLIANT

Kolejne miejsce w TOP 3 to moja ulubiona DERMALOGICA i produkt równie zachwycający. Poznałam go w 2017 roku i zakochałam się. Co takiego specjalnego posiada owy puder złuszczający? Przede wszystkim działanie! Jest pierwszy preparat, który spotkałam, chroniący skórę przed starzeniem spowodowanym zanieczyszczeniami powietrza. Tak, dobrze przeczytaliście! Zawarty w tym preparacie aktywny węgiel Binchotan przyciąga oraz łączy się z toksynami, wspomaga usuwanie osiadających na skórze zanieczyszczeń oraz stymuluje proces odnowy komórkowej.

Post na blogu dotyczący owego pudru znajdziecie tutaj: http://cococollection.blogspot.com/2017/06/dermalogica-daily-superfoliant-puder.html

W mojej codziennej pielęgnacji nie może go zabraknąć. Zużywam właśnie 3 opakowanie i będę po niego regularnie sięgać. Wy już wiecie, że stawiam na dokładne oczyszczanie mojej skóry, a teraz, w dobie smogu jeszcze bardziej przykładam do tego uwagę. Polecam z czystym sercem! 



M'ONDUNIQ DERMIEBOOST - pielęgnacja pozabiegowa 

M'onduniq jest marką, która wielokrotnie pojawiała się już na moim blogu. Co roku zaskakuje mnie czymś nowym i tak też się stało w 2017! Wprowadzono na rynek preparaty, które mają podtrzymywać działanie zabiegów wykonywanych w salonach kosmetycznych i gabinetach medycyny estetycznej. Coś wspaniałego! Nie oszukujmy się. Jeśli wydajemy pieniądze na zabiegi to chcemy by ich działanie było nie tylko widoczne, ale też trwało jak najdłużej. Często nie wiemy, po jakie kosmetyki sięgać i tu właśnie pojawia się M'onduniq.

"We wszystkich kosmetykach oferowanych przez M'onduniq stosowane się tylko i wyłącznie składniki aktywne, które pozyskiwane są bez jakiejkolwiek szkody dla zwierząt czy otaczającego nas środowiska. Laboratoria korzystają z surowców najwyższych jakości i zanim produkt zostanie wprowadzony na rynek wszystkie jego formuły testowane są przez kilkunastu kosmetologów i dermatologów".

Przetestowałam DERMIEBOOST i z powodzeniem mogę Wam je polecić. Dostępne są wersje do salonów, ale i przede wszystkim te do użycia w domu. Więcej na temat owych preparatów poczytacie tutaj: 


***

Nie ukrywam, że 2017 rok zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Na sklepowych półkach pojawiło się wiele świetnych kosmetyków, a nasz polski rynek bardzo się rozwinął. Tym bardziej cieszy mnie fakt, że mam możliwość podzielenia się z Wami właśnie nowinkami i informacjami na temat takich perełek, jak wymienione w dzisiejszym poście. Koniecznie poznajcie ALKEMIE! Zadbajcie o dobre oczyszczanie skóry z DERMALOGICĄ, a jeśli już korzystacie z zabiegów salonowych pomyślcie o właściwej pielęgnacji w domu z M'ONDUNIQ

XOXO

1 komentarz:

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION