1/13/2014

ORGANIQUE ultra hydrating cream - krem nawilżający z dynią!

Marka jest mi znana przede wszystkim z kul do kąpieli, które uwielbiam. Mimo wszystko jakiś czas temu zdecydowałam się na troszkę inny zakup, a mianowicie na krem do twarzy. Potrzebowałam dobrego nawilżenia na dzień, a zaciekawiona działaniem dyni postawiłam na właśnie ten produkt.
Czy się sprawdził? Czy rzeczywiście tak dobrze nawilża? Zaciekawionych zapraszam do lektury...


ORGANIQUE - krem nawilżający z dynią

Lekki, długotrwale nawilżający eco - krem z aktywną formułą, kompleksowo pielęgnującą odwodnioną, matową i zmęczoną skórę. Zawiera bogaty zestaw naturalnych składników aktywnych, gwarantujących skuteczne nawilżenie na wielu poziomach epidermy. Zapobiega również odparowywaniu wody z przestrzeni międzykomórkowych, poprawia napięcie i chroni przed procesami starzenia.
Krem niweluje uczucie ściągnięcia skóry, pozostawia ją miękką i świetlistą, tworzy delikatny, aksamitny film zapewniający długotrwały komfort. Posiada subtelny, odświeżający zapach, nietłusta konsystencja szybko się wchłania. Polecany jest do stosowania na dzień i na noc, doskonały też pod makijaż.

Skład:


Jest rzeczywiście bardzo ciekawy.
Znajdziemy tu olejek z awokado, glicerynę, wyciąg z dyni, wyciąg z alg, kwas hialuronowy, związki zapachowe, witaminę E oraz inne związki chemiczne.



Bardzo ładne ( troszkę jesienne ) opakowanie zawiera 50 ml produktu.
Przydatność od otwarcia to 6 miesięcy.
Na kartoniku znajdziemy informację o braku parabenów, PEG, SLS, SLES, silikonów, parafiny, formaliny itd.

Cena: ok. 50,00 zł

Nie ma natomiast informacji, czy produkt był testowany dermatologicznie, czy nadaje się do skóry wrażliwej lub też czy był testowany na zwierzętach!


Duży plus za wygodną i higieniczną pompkę!


Konsystencja kremowa, lekka, ale trzeba ją dobrze rozsmarować na skórze, gdyż tworzy smugi.
Wchłania się szybko.
Pachnie przyjemnie, delikatnie.
Jeśli chodzi o moją wrażliwą skórę to ten krem jej nie podrażnił, ale może stać się tak w przypadku innych wrażliwców, gdyż w produkcie znajdują się związki zapachowe!
Po zastosowaniu kremiku skóra jest fajnie nawilżona, miękka i odżywiona.
Po kilku minutach można wykonać makijaż :)
Dodatkowo krem nie zapycha porów!!!
Podkład trzyma się na nim dość długo.

Nie zauważyłam żadnych innych efektów niż dobre nawilżenie, ale przecież o to właśnie tu chodzi.
Krem nada się do cery suchej, normalniej i wrażliwej, ale nie wiem czy ze względu na swoją konsystencję sprawdzi się też przy mieszanej.
Wydajny? Owszem!
Jeśli wolicie inwestować w bardziej naturalne produkty to ten może być dla Was.
Przyjemny, w dobrej cenie!

XOXO

13 komentarzy:

  1. gdzie znalazłaś ten krem za cenę 50zł? gdy chciałam go kupić i popatrzyłam na cenę to zwątpiłam bo przekraczała 8dyszek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam do odstąpienia gdybyś chciała :)

      Usuń
    2. Kupiłam na stoisku ORGANIQUE! Gdyby był droższy to pewnie bym go nie kupiła :)

      Usuń
  2. ten krem jest ultra lekki, mówi mieszana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, bo byłam ciekawa, czy do mieszanej też pasuje :)

      Usuń
    2. maska to dopiero jest super, działa jak krem, nakładasz na noc i sama się wchłania :)

      Usuń
  3. Z Organique lubiłę masła shea (mają mnóstwo zapachów, akurat mam aktualnie mleko), krem zobaczę chętnie na żywo, jak będę w ich sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam markę Organique! Jeszcze się na nich nie zawiodłam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co znam produkty tej marki jedynie z blogosfery.

    OdpowiedzUsuń
  7. 50 dyszek to znośna cena w porównaniu do podawanej na wizażu bodajże - 85zł.
    Jeszcze nic nie miałam tej marki, ale mam wyjątkowo blisko do ich sklepu firmowego, więc czas chociaż się rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że krem się nie sprawdził, mam maseczkę s tej serii, ale czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION