1/04/2017

KOSMETYCZNE ODKRYCIA ROKU 2016! - makijaż

Czas na kontynuację kosmetycznych odkryć roku 2016 i dziś przedstawię Wam kosmetyki do makijażu, które nie tylko zachwyciły mnie jakością, kolorem, ale i innowacją. Jesteście ciekawi jakie produkty znalazły się w tym podsumowaniu? 


Produkt, który nie daje koloru, ale znajdziecie go w części makijażowej. Zdecydowanie bardziej pielęgnuje choć nie mogę ukryć, że wydobywa też naturalne piękno naszych ust. Hit w blogosferze i mój hit tego roku. 





W 2016 roku nowością były poduszeczki, czy to w podkładach, czy to w pomadkach itd. Jako pierwsze w moje ręce wpadły produkty marki Sephora i nie zawiodłam się! Rozświetlacz królował na mojej twarzy prawie przez całe lato, a pomadki matowe o soczystych kolorach podkreślały usta!!! 


Totalne odkrycie 2016 roku! Mój powrót do marki Rimmel i wielka miłość. Zużyłam jego 3 opakowania i uwielbiam za jakość, efekt wydłużonych rzęs, zero podrażnień oraz łatwość demakijażu!!! 






Mimo iż owe pomadki nie są nowością na naszym rynku to muszę przyznać, że ich kolory zachwyciły mnie w tym roku. Mam ochotę na więcej i jestem ciekawa jakie nowe odcienie wprowadzi Bourjois w 2017 roku! 





Nie mogę też zapomnieć o tym cudeńku. Z jednej strony puder mineralny, z drugiej bronzer, a w dodatku samoopalacz. Wysoka jakość, świetny skład i innowacja na rynku. Super sprawa na wakacje! Kto z Was jeszcze go nie zna? 







I na koniec jeszcze jeden tusz, który również bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Miękka silikonowa szczoteczka oraz powiększające lusterko to jego ogromne plusy! Gorąco polecam go wypróbować ;) 






Kosmetyczne podsumowania roku 2016: 

Pozostały mi jeszcze dwie publikacje, a mianowicie zabiegi oraz kosmetyki do twarzy. Spodziewajcie się kolejnych ciekawostek i interesujących produktów. Dajcie znać w komentarzach, jakie były Wasze makijażowe odkrycia 2016 roku! 

XOXO

8 komentarzy:

  1. Marzy mi się ten olejek do ust z Clarins :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego tuszu do rzęs używam aktualnie i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bourjois - zarówno jak tusz i pomadka bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety niczego nie znam :P Ale może kiedyś poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sięgnąć po ten tusz z Rimmel myślałam nad jakimś fajnym od nich ,bo mój zielony o zapachu ogórka się skończył ,a inny zielony chyba wycofali ,bo nigdzie nie znajduję już od zeszłego roku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tusz Rimmel, ale dopiero wyrabiam sobie o nim zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam żadnego z tych produktów, ale mam chętkę na produkt od Clarins :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Copyright © 2017 COCO COLLECTION